Direktlänk till inlägg 8 augusti 2007

Kaffedax?

Av karleksdravel - 8 augusti 2007 09:40

Just nu känner jag mig riktigt energisk. Så jag tror detta blir en bra dag trots allt..så kanske jag får gjort en del idag. Städade ur toaletten och badrummet igår så dom skiner och luktar hallon idag Ha ha ha

Men idag ska jag ta itu med sovrummet (bara gubben kunde ta och masa sig upp)
Tvätta fönster, lägga iordning kläder (efter att garderoben kom på plats har jag inte hunnit fixa med alla kläderna) sy upp gardinerna, tömma byrolådorna som vi hade i sovrumet tidigare (svärmors gubbe ska ha den ena, den andra sänger vi nog) bädda rent så klart sen ska det nog lukta hallon där med ska ni se. Hinner jag klart allt idag så kanske jag tar ett foto och lägger in här =)

 
 
Gisan

Gisan

8 augusti 2007 09:58

Oj, vilken agenda! Hade jag varit hemma hade det nog varit en bok som sällskap tror jag. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

8 augusti 2007 10:01

Man får ju passa på medans man har ångan uppe lixom...Nu är det först kaffe som gäller
Kram!

 
Filifjonkan kikar in på fredagmorgon

Filifjonkan kikar in på fredagmorgon

10 augusti 2007 05:36

Oj vad du har späckat din lista med arbete, Inte lite det där men tydligen riktigt bra ax i dig får gratulera till det du gjort redan. Skall göra ren mitt badrumsskåp idag jag,, hyllor och burkar ja du vet blir ett kaos i skåpet efter ett tag och kladdigt,,

http://f

 
Ingen bild

kärleksdarvel

10 augusti 2007 07:08

Joo det vart gjort en hel del...Skönt när det är gjort...Lycka till med ditt badrumsskåp =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards