Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av karleksdravel - 2 oktober 2007 08:48

Idag gäller det att få någonting gjort känner jag...Bokade tid i tvättstugan så jag blir av med all tvätt nån dag..:Sen ska här städas och fixas och donas hade jag planer på...

Ska på lunch med gubben samt en vän till mig är det bestämt.

Nu har jag gjort något jag aldrig trodde att JAG skulle göra...att jag skulle sjunka så lågt att bara komma på tanken att kanske, kanske...men nu är det iaf gjort efter mycke stretande emot...Vadå undrar ni kanske?
Jooo jag har reggat mig på facebook. Detta trodde jag aldrig om mig själv...Gubben reggade sig med så nu kan vi prata med varandra på nätet...öhhhh...
Nää jag vet inte varför den ska vara så himla rolig för...men men jag får la helt enkelt ge det en chans...Kanske jag hittar en bortkommen släkting eller kompis nånstans =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards