Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av karleksdravel - 4 oktober 2007 16:36

Idag är det precis som igår en massa strul på bloggen...*tröttsamt*

Nu ska jag ta o packa mina kläder som jag ska ha på fotograferingen...

Vem vet man kanske kan få plåta med egen kamera och lägga in i fotoalbumet =)

Av karleksdravel - 4 oktober 2007 10:55

Igår var ingen bra bloggdag...Först var jag aldeles för trött för att sätta mig vid datorn och när jag väl satte mig här så kunde jag inte komma in och skriva något så jag gav upp.

Men nu sitter jag här iaf, knappt vaken. Hur lyckades jag sova till halv 11 idag? Skulle nog lätt kunna sova i ett par timmar till men jag måste försöka få ordning på min sömn!

Ikväll ska vi på fotografering Jag, gubben samt min dotter. Han vart uppringd i förra veckan av en som ville fotografera han och 5 andra...Nu vart vi bara 3 sammanlagt men det blir säkert trevligt det med...Vi skulle ha 3 ombyten med oss och komma osminkade. Så vi blir stylade och sminkade samt fotograferade...Hur coolt är inte det egentligen?

Om man skulle försöka sig på en kopp kaffe nu =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards