Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av karleksdravel - 8 oktober 2007 08:47



Denna har jag inte gjort något med i fotoshop men jagvart rätt nöjd med den med =)

Av karleksdravel - 8 oktober 2007 08:42


Detta är en bild jagvart rätt nöjd med...Nu har jag kört en runda i photoshop med den för att göra den lite mer levande...=)

Av karleksdravel - 8 oktober 2007 08:33

Oj sicket solväder vi har här idag...Jag ska nog ta o passa på att ta en städdag (brukar få mest och bäst energi när solen lyser)

Igår jobbade jag på häktet för första gången och skit va kul det var...Jag vill gärna göra det fler gånger tackar som frågar! Förhoppningsvis kommer jag att få göra det med då det saknas en hel del folk på sånna där jobb och vi har fått tacka nej...
För inte så längesen så gick vi ihop med ett annat bolag för att hjälpas åt vid häktesförhandlingar osv.kul
När vi skulle på det första uppdraget så saknades det folk till ca 10 (om det var att vi fick ett jobb som varade 7 dagar a 24 timmar...men dom var tvungna att tacka nej till det för att ett annat väktarbolag vägrar sammarbeta med någon annan...istället så skickar det andra bolaget outbildade människor! Helt sjukt...men men nu är jag med tillgänglig som kan backa upp om det behövs...nice...Nog om jobb

Nu är det kaffe va?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards