Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av karleksdravel - 9 oktober 2007 19:11

Jobbade inatt så jag var inte hemma förrän halv 9 i morse...Kom på att han skulle vara här för att fixa kopplingen till diskmaskinen....Orkade helt enkelt inte hålla mig vaken så jag ringde han och sa att jag går o lägger mig så det är bara för han att komma in och bröta bäst han ville när han nu hade fikat klart ha ha ha...

Jag tog den bärbara och en film...satte en öronpropp i det ena örat och en hörsnäcka i den andra och la mig för att kolla på film och somna gott...vaknade 4 timmar senare och hade dom fortfarande i öronen, snacka om att man har legat rätt utslagen så man inte ens har rört sig när man har sovit.

Nu håller gubben på att fixa strömmen till diskmaskinen sen kan jag köra gärnet på den he he he...

Vi ska hem en sväng till svärmor med och käka (fick fjäskat oss till det)
Fixa ett virusprogram till henne och sen kolla in hela hennes ljud anläggning hon köpte till sin tv

Sen ska vi hem och kolla på nya avsnitt av Heroes samt Prison Break.

Det har varit en tjej här och kollat på kattungarna idag...nu börjar det svara folk på annonsen jag satte in i lördes...hoppas verkligen jag blir av med dom...Sen ska vi göra ett test med att ha Diezel hos en kollega till gubben. Hoppas verkligen att det funkar så kommer vi bara ha en katt kvar...aldrig behöva tänka på "vad har hon nu gjort, när man känner att det stinker skit nånstans" Utan bara ha Ozzy kvar som bara finns lixom...Man märker han knappt men han är ändå väldigt social av sig.

Nu ska jag gå ut och kolla hur det går för gubben sen far vi...

Kram till alla mina vänner

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards