Alla inlägg den 14 oktober 2007

=(

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 18:27

Det blir jobb iaf...nu väntar jag bara på att han ska ringa och be mig gå bort till kontoret så kör han mig bort

JAG VILL INTE!!!

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 18:07

Under tiden jag satt o väntade så gjorde jag en ny omröstning

Varsågoda

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 18:04

Min kollega skulle ringa mig vid 6 för att tala om ifall jag ska jobba inatt eller inte...Han måste ju vara på stället för att låsa nu och ser väl om larmet fungerar eller inte, om inte så skulle jag sitta där inatt...Men han har inte ringt så man kanske ska stänga av telefonen nu...Trist bara att han har mitt hemnummer *suck*

Så nu är det drygt att bara vänta på att han ska ringa mig...

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 15:17

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 12:55

Fick ett sms för en stund sen om jag kunde jobba inatt mellan 18,00 till 06,00 för ett larm strulade...så när han skulle låsa där kl 18,00 så skulle han ringa mig om jag skulle jobba eller inte....fan vad jobbigt att sitta o vänta på det då...kanske ska ta o göra lite nytta här då ifall man åker på att jobba...gubben lär väl ligga i soffan då han ev har bihålsinflamation *suck*

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 12:08

Vaknade 11,20 idag, fick mig en rejäl chock...Hela dagen borta nästan!

Gubben verkar vara lite halvförkyld så jag har precis tillrättavisat han till soffan med en kopp the och smörgåsar.

Jag har funderat på en sak...kanske ni kan hjälpa mig! Alla ungdomar går runt med mp3 spelare, ipod eller nått liknande...en del har stora lurar medans andra har lite mindre. Varför ställer jag mig frågan...Vad spelas kan man ju undra...är det ett talprogram som säger Höger Vänster Höger Vänster "rycker på axlarna"

Idag får det nog ta o hända något här hemma...Jag har en del som måste handlas samt att jag måste ha städat upp här lite så man slipper trampa på allt som katterna riivit ner eller stökat till.

Ev är 2 st kattungar borta...så jag ska ta o sätta in en annons i veckan...för jag måste bli av med dom till den siste i denna månaden...Trist bara att dom inte har hamnat hos någon man känner så man kan träffa dom emellanåt. Tror grannen var lite sugen så jag ska ta med en kattunge ner så dom får se på den he he he...vem kan motstå att man tryker upp en sån nuna i ansiktet på dom He he he

Funderar på att hoppa över kaffet idag och ta en kopp the istället.

Av karleksdravel - 14 oktober 2007 00:01

för sängen nu? eller kommer jag sitta här ett par timar till tro...får inte nått vettigt gjort....Borde ha fasta data tider som jag måste hålla bara för att inte bli sittande här...Vad ska jag göra när jag jobbar...får jag inte sitta vid datorn när jag väl är ledig och det inte är min data tid....nått måste jag ju göra...Det går inte o ha det så här....det fattar väl vem som helst...

Jag är inte beroende av datorn...för har jag jobbat mycke så sitter jag knappt nått vid datorn och det går ju aldeles utmärkt.

Kanske ska införa schema för mig själv som jag bara måste hålla...



Hmmmmm kanske skulle sätta samma regler för rökningen då....så blir gubben glad ha ha ha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards