Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av karleksdravel - 18 oktober 2007 20:51

Flying Pickets

Bon Jovi

Europe


Kim Wilde

Bette Midler

Slade



(Tryck på bilderna för att se musikvideon)


Av karleksdravel - 18 oktober 2007 20:17

För att berätta en lång historia kort så är min syster på väg att separera från sin kille. Hon ringde mig häromdan för att berätta om att han hade gjort slut via ett sms och det hade varit värsta livet när han kom hem.

Så ringer hon mig för att berätta detta och är helt förkrossad. Hon gråter och tycker att allt är pest o pina för tillfället och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hon är en person som har så mycke bitterhet och är arg på det mesta. För att inte bryta ihop varje dag så har hon tagit på sig den här masken och är så fruktansvärt hård så det går inte att komma henne nära!

Jag skickade ett sms till henne dan efter då jag inte vågade störa henne så hon får chans att bearbeta sorgen på egen hand.
Idag kände jag bara att jag var tvungen att slå henne en signal för att hon ska veta att jag är här och att jag tänker på henne. Vad får man för det?

Men det är okej med mig...jag kommer aldrig att förlåta honom eller ens ta tillbaka honom...har han en gång sagt att han vill separera så är det helt slut...Han har inget mer att hämta här...sånna saker spyr hon bara ut med en röst som kan få vad som helst att frysa till is.

Jag sa till henne att detta är egentligen inte hon då jag aldrig har uppfattat henne som så kall. Att man kan stöta på problem genom åren som kan få en att inse olika faktorer i livet, visst. Men att få dessa faktorer skulle få en till att bli så bitter och arg som hon är, är över mitt förstånd.

Jag frågade henne om jag skulle säga nått till mamma (som hon inte pratar med) så fnyser hon bara i luren och blir ännu kallare (hur man nu kan bli det) Varför jag överhuvudtaget skulle säga nått till mamma förståd hon inte...Varpå jag menade att mamma kanske frågar? Ja då var det okej att jag sa nått... Det är ändå så många som vet om det nu...Öhhhh det gick fort tänkte jag...Vi var där i lördes och i tisdags så ringde hon mig för att berätta detta.

Jag vet inte vad jag ska säga mera...känner bara en klump i magen och jag vet inte hur jag ska handskas med den nu.

Av karleksdravel - 18 oktober 2007 10:55

Sitter på jobbet och tråkar...Har varit och köpt lite nagelfilar så jag kan fixa mina naglar när jag ändå sitter på jobbet och tråkar.

Väntar på att min kollega ska komma så man har nån o snacka med...annars är det bara att sitta av tiden fram till 2 nu.

Ikväll ska gubben jobba på en modevisning och jag blir ensam igen =(
Tycker verkligen det är astråkigt när han jobbar...Han blev frågad om att jobba på fredagkväll men nån måtta får det la ändå vara...han jobbar hur mycke som helst nu fram till jul samt även jobba på nyårsafton...Hur kul är det på en skala?

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta fila naglarna


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards