Direktlänk till inlägg 20 oktober 2007

Godmorgon

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?

Idag är det städning som gäller för hela slanten här hemma...Men först har vi bestämt oss för en gemensam frukost sen banne mig ska här sättas igång.

Ska kolla med dottern ifall hon kanske kan sova hos någon inatt så vi kan gå ut o partaja ikväll gubben o jag!

Mår illa gör jag med, undra om det är för att jag inte sovit så länge.

Kram så länge...återkommer kanske under dagen hr det går med all städning =)

 
 
flikkha

flikkha

20 oktober 2007 10:22

Det tycker jag låter som en bra ide. Då får ni lite partaj som belöning :]

Kram

http://flikkha.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

20 oktober 2007 10:24

Önskar dig en skön kväll efter allt städande! Här skall tvättas och dammsugas! T.o.m katten nyser:) Ha det gott/Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

20 oktober 2007 10:46

Godlördag på dig, Så det skall bli städdag hos dig tycker det låter som du behöver vila dig om du mår illa Änglatofflorna går ingen stans från hörnorna det kan du vara säker på de fladdrar lite bara,,och är goa att ha för änglarna när de kommer om natten att titta till er. Tänk på det,,En trevlig helg till dig,

http://filifjonkan-se

 
zofii

zofii

20 oktober 2007 13:10

Tycker oxå du ska ta det lugnt idag och sen partaja med karln din! :)
Tycker du städar hela tiden!! hehe!
Hoppas du får en underbar helg!'Kram kraam

http://zofii.bloggagratis.se

 
Ingen bild

zofii

20 oktober 2007 14:32

Bläääääää!! Så känner jag just nu :(
Du har mail förresten :)

 
trollpackan

trollpackan

20 oktober 2007 19:51

Godkväll får jag säga nu! Hoppas att ni kom iväg!
Kramar!

http://trollpackan

 
Ingen bild

Kärleksdravel

23 oktober 2007 09:23

Jag tackar för alla era kommentarer men jag kan inte mer än skratta åt zofii´s inlägg med att jag städar hela tiden...Till det säger jag bara VA??? Låter det som om jag skulle städa hela tiden? Isf stämmer inte det direkt...Jag kan säger att jag borde städa men fastnar vid datorn istället eller så blir jag avbruten med att jobbet ringer in mig...

Kram till er alla

 
buy essays

buy essays

5 december 2011 08:14

this blog make me think that every your day is so exciting

http://customessays.ws/prices.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 18 oktober 2007 20:51

Flying Pickets Bon Jovi Europe Kim Wilde Bette Midler Slade     (Tryck på bilderna för att se musikvideon)   ...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards