Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

God förmiddag

Av karleksdravel - 1 oktober 2007 12:18

Sitter på jobbet och tråkar just nu.

Känner mig aldeles mör i kroppen, efter att ha jobbat i helgen.
Ingen ro och ingen vila känns det som...men jag ska inte gnälla, jag har ju iaf jobb.

Ringde till modern min igår för att kolla med henne om dom ev skulle kunna tänka sig att fira jul med oss hos svärmor. Hon skulle kolla med alla andra (min lillasyster samt min styvpappa) Kan inte sluta o tänka på hur svaret kommer att bli bara...jag skulle bli jätteförvånad om dom skulle säga ja. Konstigt på vilket sätt man känner sin familj. Att jag aldrig lär mig heller!
Det var inte längesen min styvpappa sa att han inte skulle säga nej till att fira jul hos oss. Men min lillasyster skulle ju ha en massa att säga till om så bara för hennes skull så skulle jag inte förvånas med att dom inte vill komma. Trist!

Nu tror jag att jag ska ta en runda bland mina bloggvänner och ser vad ni har haft för er under helgen

Kram!

 
 
maria

maria

1 oktober 2007 12:53

Usch, sånt där med jul är alltid kittsligt på något vänster, hoppas att det löser sig. Nej då vännen inget har hänt i oktober men det ska... Jag ska på möte med försäkringskassa, läkare och arbetsgivare och allt sånt och så ska jag på ny magnetröntgen för att se om tumören i hjärnan har växt eller inte... Känns nog bara som att det är mycket som ska ske på en gång:) Det går över.... Ha en bra dag! Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Filifjonkan stönar

Filifjonkan stönar

1 oktober 2007 13:41

Morsning igen,,jaha du jul ja... stönar det blir nåt det! En jul utan lillebror till att börja med..näe vill inte jul känner jag direkt vet inte hur man skall ordna det men du kanske får huset fullt med folk man vet aldrig,,undrens tid du vet,,Filifjonkan vet många som avskyr julen pga många som är borta.Men man blir väl tvungen ändå det finns ju barnbarn som är förväntansfulla ..Håller tummarna att vi får en bra jul ändå vi bloggare,,,

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

1 oktober 2007 19:24

Maria:

Ojdå...hoppas verkligen det går vägen för dig och att magnetröntgen ger dig positiva svar
Kramar om =)

 
Ingen bild

Kärleksdravel

1 oktober 2007 19:26

Fjonkan. Just ja din bror var det som försvann hastigt...Kan tro att det blir en jul i sorg för din del...Kanske jag med får det fast på ett helt annat sätt... =(

Kramar om

 
Ingen bild

zofii

5 oktober 2007 23:41

åååh så hade jag skrivit en kommentar och så glömde jag skriva in koden så allt försvann!
Ville bara säga tack för din långa och inspererande kommentar på min blogg :)
Det fick mig att påminna mig själv lite, det är lätt att glömma bort sig själv å lyssna till sitt hjärta.
Jag skriver massor, det är min terapi för stunden =)

Jag förstår vad du menar med "att man aldrig lär sig". Det gör inte jag heller när det handlar om min familj.
Man vill väl hoppas på att det kommer bli en förändring. Man ger väl aldrig upp hoppet om ens eget kött och blod.
Ibland skulle det behövas att släppa det.
Men ack så svårt!!!
Hoppas dom vill fira julen med dig!

Önskar dig en trevlig helg!
KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards