Alla inlägg den 14 april 2007

Av karleksdravel - 14 april 2007 23:59

Idag är tredje dan i rad som jag är ute o promenera tidigt på morgonen...känner att jag behöver det samtidigt som det är så underbart väder just då...Men imorgon tror jag att jag ska ta o hoppa över det för jag har så fruktansvärt ont i foten...för det första så va jag ju inte speciellt spart att vara barfota i ett par jympa skor när man ska promenera...sen ska man ha ögon i nacken när man spelar kubb tillsammans med några små pojkar...annars riskerar man att få en pinne rätt på foten...aj aj aj just nu...så vi får se om jag får i foten i skon imorgon...annars får jag nog ta o hoppa över promenaden o ta den en annan dag istället...eller så trotsar jag det onda o går iaf =)

Av karleksdravel - 14 april 2007 16:25

Vem som helst kan stå vid din sida när du har rätt...men en sann vän står vid din sida när du har fel.En vän presenterar sig när han ringer...en sann vän behöver inte göra det.En vän börjar en konversation med att ge en full nyhetsbullentin om sitt liv...en sann vän säger "Hur är det med dig då?"En vän tror att dina problem är nya för dig...En sann vän säger: "Du har haft samma problem i åratal,kom loss och gör någonting åt det!!"En vän har aldrig sett dig gråta...en sann vän har våta axlar efter dina tårar.En vän vet inte dina föräldrars förnamn...en sann vän har deras telefonnummer i sin adressbok.En vän har med sig en flaska vin till din fest...en sann vän dyker upp tidigt, hjälper till och stannar till sent för att städa upp.En vän hatar att du ringer och väcker honom...en sann vän undrar varför du dröjt med att ringa?En vän försöker prata med dig om dina problem...en sann vän försöker hjälpa dig att lösa dem.En vän undrar över ditt kärleksliv...en sann vän skulle kunna bli svartsjuk, men blir det naturligtvis inte!!En vän uppför sig som gäst vid besök...en sann vän hjälper sig själv.En vän tror att vänskapen är förbi efter ett gräl...en sann vän vet att ingen vänskap är utan trätor.En vän förväntar sig att du skall finnas till för den...en sann vän förväntar sig att finnas till för dig!!!

Av karleksdravel - 14 april 2007 16:24

" Den dagen kan komma då min kropp ligger vit på ett sjukhus.och läkarna fastställer att min hjärna inte längre fungerar.Ge då mina ögon till en man som aldrig sett en soluppgång,ett barns ansikte eller kärleken i en kvinnas ögon.Ge mitt hjärta till någon som vars hjärtabara givit honom endlösa dagar av smärta.Ge mitt blod till tonåringen som just drogs fram ur bilvraketså han får leva och se sina barn leka.Ge mina njurar till en människa somdag efter dag är beroende av maskiner.Ta mina ben, varje muskelfiber och nerv ur min kroppoch finn en metod som gör det möjligt för ett invaliserat barn att gå.Utforska varje skrymsel, ta mina celler om så behövsoch odla dem så att en stum pojke kan heja på sitt favoritlagoch en döv flicka kan höra regnet smattra.Bränn det som blir kvar av mig och sprid askan med vinden.Om ni måste begrava något av mig begrav då mina fel,mina misstag och svagheter och fördomar.Ge mina synder till åt djävulen och min själ till gud.Om ni händelsevis vill komma i håg någonting av mig gör detgenom ett vänligt ord till någon som behöver det"

Av karleksdravel - 14 april 2007 16:22

Vill du inte ha mig som jag ärSå är det inte mig du vill ha

Av karleksdravel - 14 april 2007 16:20

Jag vill andasJag vill vakna där du vaknarJag vill möta din blick var dagJag vill se på dig när du skriverJag vill röra digJag vill smaka ditt saltJag vill trösta digJag vill komma med digJag vill kyssa dig vid frukostbordetJag vill hålla din handJag vill gråta med digJag vill lova digJag vill njuta med digJag vill vakna till din viskningJag vill vara "den"Jag vill ge mig till digJag vill andas av digJag vill höra dina välbehagJag vill se dig troJag vill se dig förståJag vill sluta drömmaJag vill älska

Av karleksdravel - 14 april 2007 16:19

Enligt en undersökning så har Britterna ett riktigt hett sexliv. Hetare än nånsin verkar det som tom. En dyr hobby verkar det med vara! 4,7 miljader kronor kostar det försäkringsbolagen varje år med. De ni. Inte illa va?Tio vanliga skador under sex:1 Brännskador.2 Sträckning i ryggen.3 Stukad vrist.4 Stukade leder.5 Blåmärken på rumpan.6 Blåmärken på benen.7 Skavsår på armbågarna.8 Rivsår på ryggen.9 Slag mot huvudet.10 Brutna ben.*skrattar högt* Fy fan va dom kommer att dö lyckliga alltså

Av karleksdravel - 14 april 2007 16:04

Första bloggen på denna sidan...Får se hur kul detta blir...Bra det här med bloggar för man får en sida som man kan skriva ner sina känslor eller tankar...=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards