Alla inlägg den 18 april 2007

Av karleksdravel - 18 april 2007 23:05

Finns jag??? Syns jag...Unika besökare har man men ingen som sätter sitt avtryck på sidan så man ser vad det är för folk som kommer...kanske är det nån pervers typ som tycker att det är för lite sex på min sida...eller nån med enbart mode i skallen som tycker att det är för lite kläder på sidan...hur som helst så skriver jag om ditten o datten o mest om ingenting....Men det hade iaf varit kul o få ett hej i ens gästbok kanske...Hmmm...funderar ett tag till...JAG är ju inte inne o hälsar på andra så varför ska jag förvänta mig att andra ska hälsa på mig...näää nu va jag så där ego igen som jag inte vill vara...skit samma o hoppas du inte vart skrämd allt för mycke när du besökte sidan )ha en bra natt för nu går jag o lägger mig...Nya mål att uppnå imorgon, kanske ska ta tag i tvätten en gång för alla...eller ta o fixa golven helgfina )Näää nu går jag Ciao

Av karleksdravel - 18 april 2007 22:55

Mega mättJag är fortfarande mega mätt efter att ha kränkt en massa pankakor ikväll...va ju några timmar sen men jag är fortfarande mätt av dom... Sen börjar jag känna ögonlocken gå ihop lite...kanske ska ta o lägga mig i sängen o kolla på nån film kanske...Gubben kommer la sitta uppe ett par timmar till minst...så man får la lägga sig själv idag igen...men det är rätt skönt det med för då har man ingen som gnäller över att sänka ljudet eller som börjar råsnarka högare än högst...Nää nu ska jag vara snäll...han gör inte så mycke väsen av sig...han har nått som heter sömnapné...men jag har nog vant mig vid det för jag har inte hört han sluta andas på hur länge som helst...Har jag bara min dator så har jag inga problem med att somna snabbt )

Av karleksdravel - 18 april 2007 22:15

De mest aktiva bloggarna den senaste veckan # Inlägg den senaste veckanBlogg 1. Filifjonkan (bloggcopyrightat namn) 67 2. livet genom ett vinterglas 50 3. Mitt Liv & Den Jag Är 46 4. Mitt liv, Hopp, Ångest, Vänner, Depression, Relationer, Budd... 45 5. Fyrabarnsmamman 38 6. Fru Fundersam - filosoferar fritt 36 7. Gilla Livet 36 8. ALMA MATER - In vino veritas 33 9. Lella 33 10. I Verkligheten 32 11. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::J A N N I::::::::::::... 27 12. Edvin Ala(m) 2.0 - Frihet under ansvar! 27 13. Kärleksdravel 26 O jag ligger på 13:e plats...NU JA....det kan ändra sig snabbar än blixten har slagit ner ) Man får vara glad för det lilla ;)

Av karleksdravel - 18 april 2007 22:15

Galen på strulande internetNu har den strulat nonstop i över en månads tid...man felsöker på egen han o man pratar med internetleverantören o han kan ju så klart inte se var felet är...Nu har vi iaf felsökt det hela o vad händer?? Joo dom sänker hastigheten en bra bit under det vi haft tidigare o det går bra stundvis...Ikväll har det ju fungerat hellre än bra...tur man inte är internetberoende ha ha ha...Nä nu får dom allt komma underfund med vad det är för fel o fixa det så man kan sitta här i lugn o ro utan att man blir utloggad...ibland kan man ju bli sittande en hel kväll bara för att försöka ta sig igenom aftonbladet eller expressen...Jag är måttligt road ska ni veta...*grr*

Av karleksdravel - 18 april 2007 21:15

Usch...Jag ser inte alls fram emot helgen...gubben ska jobba på krogen o dottern blir nog kvar här hos mig (pappan har ju inte pengar så hon kan inte åka till han) så jag kan väl inte direkt bara dra iväg o göra det som faller mig i smaken...Helst hade jag velat ha en hel helg bara för mig själv känner jag...Kanske ska ta in på hotell i min ensamhet o bara läsa böcker o lyssna på MIN musik o äta massvis med godis...Det hade nog varit det jag skulle behöva mest av allt just nu...Jag fattar inte varför det ska vara så förbannat jobbit o tvätta o städa o plocka upp efter andra o bara sucka när dom kommer hem från jobb respektive skola...inte för att jag inte vill ha dom här utan för att nu va lugnet slut för min del...( Jag vill vakna en morgon o bara känna att idag kan jag göra vad jag vill o hur länge som helst...Jag kan gå i morronrock fram till kvällen utan att nån bryr sig...

Av karleksdravel - 18 april 2007 08:32


Bättre ensam än i dåligt sällskap



Av karleksdravel - 18 april 2007 08:25

Nu vet jag varför jag inte kunde skriva ett inlägg via mailen igår...Jag hade glömt att skriva nått i ämne så klart...åhhh så dum man kan vara då...Tyckte väl det va nått som va lite underligt...

Av karleksdravel - 18 april 2007 08:11

Jag har nog världens mest högljudda grannar på morgonen...Ingen respekt till att det kanske finns folk som sover i huset utan det ska smällas i dörrar o skrika i trappen o ha sig...*suckar* Nu är jag iaf uppe o fått intaga en kopp kaffe *mums*


Återgår till tidningsläsandet =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards