Alla inlägg den 26 april 2007

Av karleksdravel - 26 april 2007 19:46

Nu har jag så ont i skallen att jag lätt skulle vilja skära bort det...tar tag i maten o sen lägger mig i soffan....troligen kommer jag att ligga kvar där resten av kvällen =)

Av karleksdravel - 26 april 2007 16:02

Ibland käns det som att man är ensamnast i hela världen...Ingen som tycker om en o ingen vill nånsin förstår hur man känner eller vad det är man vill ha...helst av allt så vill jag ju bara ha ett jobb som jag kan gå till varje dag...sen när väl helgen kommer så vill jag kunna njuta av solen o dess strålar...Som det ser ut idag o som det såg ut förra året så kan jag inte njuta av det fina vädret för att det verkar vara förbjudet o göra det när man är arbetslös...Bara jag som känner så?

Idag ska jag iaf njuta av en glass med lakritskulor *mums*

Sen ska vi åka till Myrorna o kolla in om dom har fått in nått annat sen vi va där sist.

Av karleksdravel - 26 april 2007 12:57

Billig          Rea          Gratis


Bra va

Av karleksdravel - 26 april 2007 09:32

Deja Vu (2006)Alla har någon gång råkat ut för mysteriet déjà vu - känslan över att du varit med om en händelse tidigare eller att du träffat en person förut, trots att det kanske är första gången. Eller det kanske inte är första gången? En FBI-agent reser tillbaka i tiden för att rädda en kvinna från att bli mördad. Klart sevärd film anser jag...spännande o Denzel i sin rätta roll.

Av karleksdravel - 26 april 2007 08:36

Läste en blogg för några dagar sen om just bloggkapare. Visst är det fördjävligt att folk tar ens texter o bilder...men samtidigt så kan jag bara känna så här...OM det nu är någon som tar ens texter o bilder...men låt parasiterna göra det då...så länge det inte är bilder på en själv eller sina barn eller nån annan i omgivningen o gör om det till nått vidrigt eller...sen går det ju faktiskt o copyrights bilderna...Jag tycker bara det är tragiskt att folk snor andras bilder o texter "till vad"  Min blogg är nog för ointressant så det är inget kul att kopiera den...så jag fortsätter väl i mitt lugna tempo o kollar in er andra som har oturen...

Av karleksdravel - 26 april 2007 07:58


Förälskade är som män som står på huvudet, de ser allt upp och ner

Av karleksdravel - 26 april 2007 07:45

Fick veta under samtalet som jag hade igår att min lillasyster inte ska  till konfirmationen...Vi har tid på oss att övertala henne...Så långsint kan man ju ändå inte vara eller?

Vad jag har hört så skulle lillasyster o storasyster ha bråkat i samma veva som storasyster hade skällt ut mamma o sagt upp bekantskapen med henne...Varför storasyster inte hör av sig till mig vet jag inte...jag vet bara att sista gången jag ringde henne så fyllde hon år o vi pratade om våran årliga familjeträff på stranden, så bestämde jag mig för att låta henne ringa nångång...resultatet vart att hon inte ringde alls...o sen flyttade jag upp till gubben (undra om hon vet att jag har flyttat)


Åhhh vad jag skulle vilja ha en familj som gubbens som bryr sig om allt o alla typ...eller iaf månar om dom man har sig närmast.

Av karleksdravel - 26 april 2007 07:37

För ett tag sen så fick min mamma en inbjudan till en konfirmation som min systerson ska ha nu i slutet på maj, min lillasyster hade med fått inbjudan, JAG DÅ? Han hade nog glömt av mig totalt. Snacka om att man vart lite väl ledsen. Igår ringde han iaf och sa att han totalt hade glömt av mig (bra med ärliga människor). Han hade skickat mig ett sms när jag träffade gubben och när jag inte svarade så hade raderat bort det nummret (han hade skickat till ett gammalt nummer) Nu vart det iaf så att vi fick inbjudan per telefon, självklart vill jag gå. Jag har lite ont i magen om min storasyster kommer att vara med hela kvällen eller hur hon har tänkt sig...Kommer hon att prata med oss eller kommer hon att iggnorera oss som hon har gjort i över 3 års tid? Det återstår o se...Tycker att det ska bli spännande för gubben att äntligen få träffa resterande i min familj

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards