Alla inlägg den 22 april 2007

Av karleksdravel - 22 april 2007 23:32

Nu va snart vecka 16 slut o en ny vecka med nya utmaningar nästa vecka...Hoppas alla sover riktigt skönt o vaknar med ett leende imorgon...själv kommer jag troligen att vakna av en kelsjuk kissemisse =)


Av karleksdravel - 22 april 2007 23:30

Imorgon ska solen lysa o det ska bli uppåt en 20 grader ute...åhhh vad jag länktar...då ska jag nog ta o min bok o sätta mig ute på gården o njuta en lite stund hade jag tänkt mig...eller vänta lite...imorgon måste jag ju ner till försäkringskassan o kolla upp lite saker med dom...så jag får ta en promenix bort o njuta av vädret under färden istället =)

Av karleksdravel - 22 april 2007 23:07

Fick reda på att man kan få underhåll 3 månader tillbaka...ska han jävlas med mig så ska banne mig jag jävlas tillbaka...Fanskapet är inte medveten om att det är våran dotter som kommer till skada o inte jag...Jag kan fortsätta leva med att inte kunna köpa nått till mig eller till henne...men kan verkligen hon fortsätta med att lida över att inte få köpa nya kläder eller skor som hon behöver? Va? Det här är helt ofattbart att man bara kan leva med sig själv på det här viset...

Av karleksdravel - 22 april 2007 22:58

Nu har det buggats en del o sen va det städning av lokalen...shit pommes vad jag har ont i ryggen...det small till i benen när jag buggade loss lite...o sen kunde jag inte gå normalt så jag vred hela kroppen på ett konstigt sätt så ryggen tog skada...stackars lilla mig =(

Av karleksdravel - 22 april 2007 17:26

Nu har jag suttit o skrivit av mig lite iaf...gubben sover o maten är i ugnen...ska ta den nu så den inte bräns vid o sen swich iväg till buggaloooen...thii

Av karleksdravel - 22 april 2007 17:25

Idag ska jag till buggen...undra om jag får till det o kan dansa lite idag...vill vill vill

Av karleksdravel - 22 april 2007 17:14

Jag undrar om det verkligen finns en gud...Jag har vid 3 olika tillfällen ifrågasatt om min dotter skulle kunna få pengar av sin pappa i form av underhåll...första gången ska han fundera på det...andra gången ska han bli särbo o tredje gången blir jag så trött på han när han säger att det är svårt att få tag på lägenhet...- det är det inte alls om man ger sig fan på att man vill ha en svarade jag...jamen då måste man ju ringa varje dag får jag ju till svar...så jag får för mig att det komemr att dröja tills dom ska bli särbo så jag tog upp det ytterligare en gång...kommer lixom ingen vart med han i samtalet utan vi blir avbrutna o sen diskuterade vi inte det nått mer...

Vid ett tillfälle så nämnde jag oxå cyckeln dom har hos sig om inte min dotter skulle kunna få ha den här hos oss istället...Idag får jag höra av min dotter att hennes extra mamma hade sagt att den cyckeln ska inte alls vara här nu när jag begär underhållsbidrag...då kände jag att nu ska jag driva detta vidare...Min fråga som jag efterlyser är om någon vet att man kan begära att få underhållsbidrag för andra månader man inte har inkasserat sånt? Har nämligen hört talas om detta men har sökt på nätet efter svaret utan resultat...

Av karleksdravel - 22 april 2007 10:22

Förvarsadvokaten: "Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är."
Den lilla damen: "Jag är 86 år gammal."
Förvarsadvokaten: "Berätta nu, med egna ord, vad som hände
kvällen den 1 april"
Den lilla damen: "Ja, jag satt ju där i gungstolen på verandan
när en ung man kommer krypande upp och satte sig bredvid mig."
Förvarsadvokaten: "Kände ni mannen?"
Den lilla damen: "Nej, men han var mycket vänlig."
Förvarsadvokaten: "Vad hände efter han satt sig ner?"
Den lilla damen: "Han började smeka min höft."
Förvarsadvokaten: "Hindrade ni honom?"
Den lilla damen: "Nej det gjorde jag inte."
Förvarsadvokaten: "Varför inte?"
Den lilla damen: "Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig
sedan min Albert dog för 30 år sedan."
Förvarsadvokaten: "Vad hände sedan?"
Den lilla damen: "Han började smeka mina bröst."
Förvarsadvokaten: "Hindrade ni honom?"
Den lilla damen: "Nej det gjorde jag inte."
Förvarsadvokaten: "Varför inte?"
Den lilla damen: "Hans smekningar gjorde mig alldeles het, jag
har inte mått så bra på åratal."
Förvarsadvokaten: "Vad hände sedan?"
Den lilla damen: "Nja, jag kände mig så upphetsad att jag bara la
mig ner och bad honom; "ta mig, unge man, ta mig"
Förvarsadvokaten: "Nå, tog han er?"
Den lilla damen: "I helvete han gjorde.
Han skrek bara: "April, april"!
Och det var då jag sköt den djäveln"

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards