Alla inlägg den 19 april 2007

Av karleksdravel - 19 april 2007 23:19

Får smörja hela kroppen med det dom närmsta dagarna...fick tillbaka mina utslag samma dag som jag fick reda på att JAG inte vart bjuden på min systersons komfirmation o samma dag som min dotters pappa berättade för mig att han inte kunde betala underhåll för att dom ska bli särbo...Att man aldrig kan få ha lugn o ro så man slapp alla dom här utslagen...*suckar*

Av karleksdravel - 19 april 2007 23:17

Den låten har jag fått i på skallen nu...har gått o nynnat på den hela kvällen...Börjar jag bli knäpp på riktigt eller?

Av karleksdravel - 19 april 2007 23:08

...som spelar ikväll...usch det blir en jobbig dag för han imorgon...stackaren...sen ska han jobba igen...


Fick förresten reda på idag att min dotters pappa kommer upp o hämtar henne imorgon...istället för att få tummen ur o skaffa sig pengar så hon kan ta tåget...o jag sa till henne att jag vill ju gärna veta IDAG om hon ska dit ner i helgen...eller hur det nu blir...för jag försökte förklara för henne att ska hon åka så måste jag ta bilen imorgon o då får jag köra gubben till jobbet...men blir det inget av att hon ska iväg så tycker jag det är onödigt o ha bilen...den tar jag ju bara i nödfall om det är nått jag verkligen behöver göra...Men det går inte in i hennes skalle...för det enda som existerar är hennes pappa o hans beslut...så därför så sa jag ifrån idag...sen får dom sköta det best fan han vill...ursäkta uttrycket...

Av karleksdravel - 19 april 2007 22:44

Ursäkta uttrycket lite men vad i hela fridens namn ska man göra när man har en katt som bara går runt o piper hela tiden...Brosan kan hon ju bara försöka med att han vill...eller vill o vill jag tror han kan nog ha det lite mysigt bara för att få tyst på henne...Men det händer ingenting...dom juvelerna tog vi bort i höstas när vi upptäckte att den ena hanen vi hade köpt visade sig vara en hona...hur dumt va inte det då...vi trodde att vi hade skaffat oss 2 hankatter...o eftersom ägaren sa så...så va det ju inte direkt att man tittade efter...men när "hon" inte växte i samma takt som den andre så började vi ju undra...O jaaaa...precis så här ville vi ju inte ha det...inte en hona o en hane...utan 2 av samma kön så klart...men men så här får det bli...får la knipsa henne en dag med...men helst skulle jag vilja ha en kull på henne för hon är så fruktansvärt söt...det är dom båda två så klart men hon är så pippinet den här lilla damen så det hade varit kul med lite kattunga...Hör nästan gubben skrika...NEEEEEEEEEEEEEJ här ska inga småttinga komma heller...he he he...men jag tror nog att han hade smält när han väl får se dom....

Av karleksdravel - 19 april 2007 15:51

10 FÖRSTA
1 Bästa kompis: Minns inte.
2 Bil: En vit volvo.
3 Kärlek: John Johnsson.
4 Husdjur: En kanin (minns inte vad det hette).
5 Semester: Kroatien.
6 Jobb: Kontorist.
7 Riktiga kärlek: John Johnsson.
8 Piercing: Öronen.
9 Konsert: Kan ha varit Roxett.

10

9 SENASTE
1 Alkoholdrycken: Rödtjut i helgen.
2 Bilfärd: Nyssen till torget o hem.
3 Filmen du såg: För mig att det va Wallander.
4 Ringda telefonsamtal: Till sport & idrott för att kolla efter lediga lokaler.
5 Bubbelbadet: Hemma hos svärmor under Påsken.
6 Spelade cd: Kör mp3 o där är det lika blandat o jag minns inte.
7 Kyss: I går.
8 Gången du grät: Satt o kollade på Friends sista avsnitt o fällde lite tårar
9 Måltiden: Pizza

8 HAR DU NÅGONSIN
1 Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
2 Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej. (hoppas jag inte)
3 Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
4 Fastnat med blicken i någons urringning: Ja.
5 Fått ditt hjärta krossat: Ja.
6 Haft ett one night stand: Ja.
7 Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja.
8 Busringt till någon: Ja.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU
1 Ett par jeans.
2 En tjock tröja.
3 Ett par trosor.
4 Ringar på fingret.
5 En gummisnodd
6 En tåring.
7 Ett par halsband.

6 SAKER DU GJORT IDAG
1 Lunchat med gubben
2 Tagit körkorts kort
3 Klippt klorna på katterna
4 Druckit kaffe.
5 Ringt o kollat lokaler
6 Bloggat

5 FAVORITSAKER
1 Mina blommor
2 Min kamera
3 Mitt smink
4 Min dator.
5 Min mobil

4 DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR
1 Älsklingen
2 Joey kopian
3 Sen va det
4 Inga flera där

3 VAL
1 Blått eller rött: Blått
2 Sommar eller vinter: Sommar.
3 Choklad eller chips: Chips.

2 SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1 Se hela världen.
2 köpa en sommarstuga på nån öde ö

1 SAK DU ÅNGRAR
1 Att jag inte varit utomlands speciellt många gånger

Av karleksdravel - 19 april 2007 14:08

Va o tog kort som jag ska ha för att förnya mitt körkort...det visade sig att dom har slopat det där med att man måste visa örat...eller så va det nån som va riktigt rolig o satte upp en sån skylt för att se hur många det är som går på den...isf har jag gått på den rejält mycke...men men det återstår att se...

Av karleksdravel - 19 april 2007 11:52

Nu är det lunch med älsklingen som gäller...sen ska jag åka o ta foto till mitt körkort som går ut snart...usch o fy på mig som inte gjort detta tidigare...väntar alltid in i det sista när det gäller sånna saker...


ha det så bra så länge så kanske jag skriver några rader sen när jag kommit hem igen


Ciao

Av karleksdravel - 19 april 2007 11:41

Ett tips till er som inte vet vad ni ska göra en trist söndagkväll...gå en buggkurs vetja...hur roligt som helst jag loooovar...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards