Alla inlägg den 29 april 2007

Av karleksdravel - 29 april 2007 16:16

Jag har inga problem med att gå upp i vikt (snarare tvärtom) eller hur säger man? Jag är smal o har problemet att jag kan äta vad jag vill utan att det syns...he he he...ibland kan det vara skönt o ibland är det ett problem...Jag kan inte sätta på mig vad som helst utan att vissa kläder hänger lite här o där o man får sy in...Jag har ju inga problem att hitta rätt storlek på kläder när vi va i Thailand...jahooooo...


Nu väntar jag på att pizzan ska komma...sen måste jag rusa iväg för att svärmor behövde hjälp på buggen igen...Klart man ställer upp då =)

Av karleksdravel - 29 april 2007 15:49

...ska jag













......bara klä mig

Av karleksdravel - 29 april 2007 15:44

BilarLightning McQueen är en kaxig liten racerbil som råkar braka in i det lilla samhället Radiator Springs och ställa till stor oreda och förstörelse. Som straff måste han göra samhällstjänst och rätta till allt som han ställt till med. Den lilla bilen vill bara till tävlingen han var på väg till när olyckan var framme. Men för att få göra det måste han lära sig vad det betyder att respektera Radiator Springs och dess innevånare.


Urgullig tecknad film =) helt klart sevärd =)

Av karleksdravel - 29 april 2007 15:41


Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen

är den största förlusten av alla

Av karleksdravel - 29 april 2007 15:37

Nu har jag varit borta från bloggningen i ett par dagar...varit o grillat i fredes o sen vart vi kvar till idag på em...Kändes väldigt skönt att komma hem...katterna vart helt slut av resan o sen utelivet där...så dom ligger helt plakat idag...helt okej för min del =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards