Alla inlägg den 21 april 2007

Av karleksdravel - 21 april 2007 22:36

Gothika

Halle Barry i en av sina absolut bästa filmer tycker jag..Spännande o helt oförutsagd från början...lite läskig på vissa ställen så se till o ha nån att hålla i handen...Har nog sett den 4 gånger eller nått o skulle lätt kunna se den idag igen...=)

Av karleksdravel - 21 april 2007 22:35


De synder man mest ångrar på gamla dar är de man inte begått

Av karleksdravel - 21 april 2007 22:32

Idag går ögonen bara inte att hållas upp...jag sov en stund i em tillsammans med darlingen efter att vi har varit o choppat lite...Hade 6 rätt på v75 idag...men det hade säkert femtielva andra med så klart så det gav inte speciellt mycke pengar denna gången =( Bättre lycka nästa gång hoppas vi...

Av karleksdravel - 21 april 2007 08:59

Känner att jag skulle behöva lite mera sömn...men vad gör man när man somnar efter 1 inatt o sen vaknar av en klockradio kl 6...sen hade jag riktigt svårt att somna om...lyckas iaf efter en stund...men för vicken nytta när man vaknar nån timme senare o bara måste gå upp för att det kliar som attan på hela kroppen av utslagen jag får när jag blir eller är orolig...

ska ta o sätta på en kopp kaffe så man blir människa igen

Av karleksdravel - 21 april 2007 08:57


trött

Av karleksdravel - 21 april 2007 00:33

Idag har det varit fritt ifrån barn...suttit uppe hos grannen i några timmar o tjattrat o druckit vin...känner att man är lite på lyset så jag ska nog ta o lägga mig i sängen o kolla på nån film eller nått...Gubben jobbar idag igen så man får allt lägga sig i sängen själv igen =( Lite ledsamt eftersom jag saknar han mega massa...

 Puss o godnatt


Imorgon är en annan dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards