Alla inlägg den 20 april 2007

Av karleksdravel - 20 april 2007 10:36

...av allt stressande...varför ska det alltid vara så att man väntar in i det sista med att fixa saker o ting...Nu har jag iaf fått i mig mina 2 koppar kaffe...snackat ut med grannen...pratat med skolsystern på dotterns skola...pratat med älsklingen...fixat matlåda till han...diskat...bråkat med katterna (som just nu ligger o sussar i nått hörn)...Klockan är inte ens 11Återgår till sysslorna...

Av karleksdravel - 20 april 2007 08:43

Jag har hört lite konstiga ljud dom sista dagarna...eller konstiga är dom kanske inte...bara högljudda o skrammlande ljud...o man känner ju igen vad det är för ljud grannarna gör efter ett tag va...så jag tror det är den nya grannen som för sånt oväsen...Men jag ska väl försöka få han till o komma till ro först innan jag kan avgöra om han är en högljudd sak...över 50 är ahn iaf om inte över 60...

Av karleksdravel - 20 april 2007 08:36

FlightplanEn film som jag varmt rekomenderar...Jag har sett den o blev förvånad med hur spännande den vart...Jag trodde att jag hade slutet klart i min skalle redan i början typ...men jag hade så fel...skönt med filmer som inte är förutsägbara...=) Se den

Av karleksdravel - 20 april 2007 08:30


Bättre att tända ett litet ljus än att förbanna mörkret

Av karleksdravel - 20 april 2007 08:26

Av karleksdravel - 20 april 2007 08:06

Varför kan ingen vara så gullig o sätta på kaffe till mig på morgonen...alla skulle behöva en liten alf som fixar allt sånt...sen kan han väl med städa på natten så man kommer upp till ett fint hem varje morgon väl.


Nää jag får la sätta på mitt kaffe själv istället...=(

Av karleksdravel - 20 april 2007 00:15

Förbannat med....Nu skiter jag i det här förbannade internet...andra kvällen i rad som det strular som bara den o sen går det jätte bra på dagen...Försöker ta mig in på några sidor o det händer ingenting...Har suttit här i snart 2 timmar o inte fått gjort nått...så jag går o lägger mig istället...Godnatt eller godmorgon...när ni nu läser detta )CiaoSkev detta runt 12 tiden...får la se när mailen orkar skicka iväg det ha ha ha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards