Alla inlägg den 24 april 2007

Av karleksdravel - 24 april 2007 22:18

Nu satte sig gubben o skulle läsa o jag ska ta o skriva dom sista raderna för ikväll innan jag går o stör honom...*fniss*

Godnatt
Av karleksdravel - 24 april 2007 22:15

Badet va riktigt skönt o avslappnande...=)

Av karleksdravel - 24 april 2007 22:12

Är det bara jag som lever en relation med någon o känner att jag inte saknar sex...när jag levt singel tidigare så har jag saknat det som attan...hur kommer det sig? Är man inte sugen på sex bara för att man lever i en relation? Är jag kanske ensam om detta underliga beteende? Visst älskar jag gubben o tycker att han är det bästa som hänt mig (efter min dotter) men ändå känner jag bara på detta vis...skumt...

Av karleksdravel - 24 april 2007 20:32

 så sitter jag här o filosoferar lite...undra om det blir grillning på fredag och hur vädret blir...undra vad dotterns pappa säger när han får papper från försäkringskassan om att betala 3 månaders underhåll...osv osv...massa tankar som far runt i skallen på en...ops nu hör jag att gubben är klar på toa...skyndar till badrummet o tappar upp ett bad till oss

=)

Av karleksdravel - 24 april 2007 20:09

Ikväll är jag tröttare än tröttast...ska ta ett bad med gubben om en stund hade jag tänkt mig...sen får det nog bli en tidig kväll i bingen...Lycka till, till mig själv...får se till att gubben inte försover sig imorgon med....ingen höjdare 3 dar i rad isf...

Av karleksdravel - 24 april 2007 20:05

...för att få hjälp om ens dotter mår dåligt? Måste hon börja skära sig i armarna eller hamna i fel sällskap för att klassas som ett problembarn o senare få hjälp...när den tiden är kommen så kanske det är försent...=(

Av karleksdravel - 24 april 2007 13:14

In i duschen o sen swich iväg...stress stress stress

Av karleksdravel - 24 april 2007 11:09

Idag ska vi till Bup...får se om dom kan göra nått för oss...jag hoppas verkligen det...får höra att jag inte ska vänta mig underverk...det hade jag iof inte gjort men jag vill bara att doms ka se hur min dotter mår o varför hon beter sig som hon gör...jag vill ju bara att hon ska må bra o se till det possitiva som hon har gjort tidigare...


Vad hände egentligen...är det en trots bara för att vi flyttade 15 mil från hennes uppväxtstad? Jag hoppas inte det innerligt utan att det bara är en period i hennes liv som allt känns jobbigt...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards