Alla inlägg den 25 april 2007

Av karleksdravel - 25 april 2007 20:45

Underbar sommarvärme har vi haft idag på eftermiddan...Hoppas att det ska vara lika varmt imorgon... Ikväll har gubben gjort pytt *mums*


Såg grannens bejbi på kort (ultraljud) 28 sep är det beräknat att ankomma...Jag kommer nog vara trött på det långt innan det är kommet tror jag...tjöt om barn hit o barn dit...finns det verkligen inget annat som existerar i deras tanke eller?


Nu är jag irriterad som attan

Av karleksdravel - 25 april 2007 14:15

Ombyte förnöjer säger dom =) Precis som det är när jag ska ändra sidan hela tiden för jag blir lixom aldrig nöjd he he he

Av karleksdravel - 25 april 2007 13:29

Storm of the CenturyStorm of the century, Jag säger bara se den...Den har några år på nacken men den är helt klart sevärd än idag...3 timmar nonstop spänning

Av karleksdravel - 25 april 2007 13:24


Att tro på sina drömmar är att gå sovande genom livet

Av karleksdravel - 25 april 2007 12:30

Jag ordslängde med gubben för en stund sen då vi pratade om alla räkningar vi har denna månaden. Vi kom osökt in på hur olika folk omkring oss har för ekonomi...Vi kollade in den gravida familjen (som jag har pratat om tidigare i bloggen) och dom lever under existensminimum. Kan någon förklara för mig hur man kan leva ett så gott som lyxliv när det inte finns pengar som kan täcka detta? Jag har under många år förundrats hur människor kan köpa än det ena än det andra o resa ett par gånger om året o jag har precis så jag kan köpa mat o kanske njuta av ett biobesök...

Åhh vad jag skulle vilja åka till Thailand med min älskling...helt allena o helt oberoende vad andra har för planer om vad man ska göra under dagen...ligga på en strand o bara ha älsklingen jämte sig...Näpp...det får bli en dag då vi har extra pengar över...=(

Av karleksdravel - 25 april 2007 12:21


På språng i badkaret

Av karleksdravel - 25 april 2007 12:07

Nu har man vaknat till liv känner jag...Fått sina två koppar kaffe o pratat med älsklingen i telefon ett tag...så nu är jag fit for fight igen...

Här är en bild på en av mina andra älsklingar

Ozzy "the boss"


Av karleksdravel - 25 april 2007 09:30

...jag tror jag går o lägger mig igen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards