Alla inlägg under april 2007

Av karleksdravel - 27 april 2007 09:17

Nu börjar man ju bli som en människa igen...2 koppar kaffe o sen är man igång =)


40 min till sen kommer tanten o hämtar mig, inga kläder har jag fått på mig ännu...ska skynda iväg nu...Hade försökt hinna med disken med hade jag tänkt mig

Av karleksdravel - 27 april 2007 09:14

ClickMichael Newman hittar en fjärrkontroll , med den kan han snabbspola fram och tillbaka mellan olika händelser i sitt liv, men det uppstår komplikationer när kontrollen börjar bestämma själv och tar över Michaels liv.

Rolig och underhållande film...Inget går som han har tänkt sig =)

Av karleksdravel - 27 april 2007 09:10

Dom ringde om jobb V 21 torsdag o fredag...Fredagen åker vi Danmarksbåten fram o tillbaka...så jag sa att jag ska ju åka med den halv 7 o troligen jobbar jag ju fram till kl 7...så det körde ju ihop sig direkt...Åhhhhhhh....Jag vill inte säga nej till sånt juh...Fattar dom inte det?

Av karleksdravel - 27 april 2007 09:04


Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner

Av karleksdravel - 27 april 2007 08:51

Idag ska jag ha en dejt med gubbens gamla arbetskamrat...Vi ska åka o kolla på lite lokaler o sen hem till henne o käka lite lunch maby. Sen blir det stressigt värre...för jag måste åka o handla till ikväll och imorgon...Ikväll ska vi låna svärmors hus o grilla med vänner till gubben...Imorgon ska vi käka Kalkon med svärmor (hoppas bara jag inte gör den för torr) Så här händer grejer idag serru...

Eko

Av karleksdravel - 27 april 2007 08:41

Det här har väl aldrig hänt tidigare när jag kommit upp...Tomt på msn....ingen som är online eller inte vid datorn...bara tomt helt enkelt.

Av karleksdravel - 27 april 2007 08:20

Gissa vem som somnade på soffan igen o vaknade av att det vart aldeles tyst överallt...Gubben hade utan resultat försökt o väcka mig...Tro inte att det va lätt att försöka somna om sen...Minnet på han är ju sämre än sämst...Jag skulle ha bilen idag men to inte att han hade kommit ihåg det utan han hade allt kört till jobbet...så man vaknar ju av ett ryck o trodde att han hade försovit sig igen *suckar* men han va ju inte hemma.


Nu är det iaf kaffe som gäller

Av karleksdravel - 26 april 2007 19:46

Nu har jag så ont i skallen att jag lätt skulle vilja skära bort det...tar tag i maten o sen lägger mig i soffan....troligen kommer jag att ligga kvar där resten av kvällen =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards