Alla inlägg under april 2007

Av karleksdravel - 24 april 2007 11:09

Idag ska vi till Bup...får se om dom kan göra nått för oss...jag hoppas verkligen det...får höra att jag inte ska vänta mig underverk...det hade jag iof inte gjort men jag vill bara att doms ka se hur min dotter mår o varför hon beter sig som hon gör...jag vill ju bara att hon ska må bra o se till det possitiva som hon har gjort tidigare...


Vad hände egentligen...är det en trots bara för att vi flyttade 15 mil från hennes uppväxtstad? Jag hoppas inte det innerligt utan att det bara är en period i hennes liv som allt känns jobbigt...

Av karleksdravel - 24 april 2007 11:05

Igår vart det snack om resa till vintern igen...gubben vart skitsur på mig när jag sa att denna gång får han åka själv...han förstår inte vad det gör med mig att behöva tänka på att spara pengar som inte finns...att inte ha ett jobb som man kan ta semester ifrån...Jag vill men samtidigt så vill jag inte...jag mår illa av att bara tänka på det...Vi skulle snacka om det i helgen men jag pallar bara inte helt enkelt...urk

Av karleksdravel - 24 april 2007 10:10

Biter du på naglarna? Kolla då in vad du kan göra med dom istället för att stoppa smutsiga naglar intill din mun =)


Av karleksdravel - 24 april 2007 10:03

PoseidonPoseidon, en helt klart rekomenderad film från mig...en blandning mellan Titanic och Daylight...

Av karleksdravel - 24 april 2007 09:36

Det har sagts att vi bara behöver tre saker i livet:

någonting att göra,

något att se fram emot

och någon att älska.

Av karleksdravel - 24 april 2007 09:02

... på första plats på mest aktiva bloggarna...se hur länge jag orkar hålla den ledningen...Kul kul...

Av karleksdravel - 24 april 2007 08:59

Idag va jag riktigt tröttis...Gubben försov sig idag med så han ska nog ta o lägga sig tidigare ikväll kanske =)

Jag hade lite svårt för att somna inatt för jag hade en katt som jamade så högt att det inte gick att sova...*suckar* Sen va det nån smarting som släppte ut dom från badrummet i morse så dom började jaga varandra o sen hoppade på mig i sängen...Inte direkt ett bra sätt att få mig på bra morron humör...*grr*

Nu beställer jag kaffe

Av karleksdravel - 24 april 2007 00:24

Trött i ögat så jag ska ta gubben under armen o lägga mig i sängen


Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards