Alla inlägg den 3 september 2007

Av karleksdravel - 3 september 2007 09:25

Nu börjar min kropp återhämta sig...Vet att det kommer bli en riktigt jobbig dag imorgon som jag iof ser fram emot.

Idag ska jag på lunch med en vän till mig som dessutom vi ska fira på lördag då hon fyller 50.
Har en perfekt present till henne som jag har planerat ett tag.
Hon läser inte min blogg så jag kan skriva vad jag ska ge henne...Haga badet har nått som heter floating (tror jag det stavas) som hon verkligen borde göra nu då hon är riktigt stressad...sen ska dom andra i gänget ge henne ett presentkort på andra saker på just hagabadet.

Igår fick jag stänga in kattmamman + ungar i badrummet då hon gnäller som bara den nu (fattar inte varför). Hon lyckades väcka mig ett par gånger så till slut fick jag gå upp och slänga in dom där. Annars växer och frodas dom små liven...Helt underbara är dom just nu...Man lyckas som sagt va inte ta några riktigt bra kort men jag ska försöka ta detta under dagen så ni kan få se dom.

Jag satt en stund nu på morgonen med min kompis Jessicas blogg för att få in en räknare på hennes sida...tror inte jag lyckades men jag ska kolla mer under dagen när jag är lite piggare...Det kliade lite i fingrarna på att ändra hela hennes laout då jag älskar sånt...inte för att hennes är dålig på nått sätt men för att jag gillar att ändra o fixa och dona...Tyvärr kan man inte göra speciellt mycke här på bloggagratis.se, vilket jag tycker är riktigt tråkigt =(

Nu ska jag fortsätta och dricka mitt kaffe och ta mig en promenad ute i bloggvärlden.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards