Alla inlägg den 22 september 2007

Av karleksdravel - 22 september 2007 16:32

Det är inte bara jag som gr på halvfart idag..:Datorn gör det med...Dom enda det är riktigt bra fart på är alla katterna...Tror jag snart blir galen på Diezels gnäll...

Har stora funderingar på att göra oss av med katterna och bara behålla Ozzy....min goa lilla ozzy...Han bara finns...Han äter när jag säger till han o göra det...och han sover när jag ber han att göra det...han säger "mamma" när han vill komma ut på balkongen...den andre bara gnäller och skiter lite överallt där det passar henne...*suck* Just nu är hon tyst...därför jag inte riktigt vågar resa mig upp för gör jag det så vips så är hon på mig direkt...Ibland kan det vara lite mysigt med men inte just nu när man har hört det där gnället i några månader samt att hon inte lär sig att ge fan i o skita överallt...*grr*

Av karleksdravel - 22 september 2007 12:13

Frukosten är avklarad och tvätten är ihopvikt...Nu väntas det bara ett affärsbesök så jag kan fixa ordning katternas låda...Har ju sex katter som använder den nu så jag får nog skynda mig bort att köpa lite kattsand.

Annars händer det la inget speciellt ikväll...Gubben ska jobba på ett bröllop och jag har inga planer på att göra nått speciellt...kanske bara tar o städar upp här under dagen och sen tar mig en myskväll på egen hand.

Dottern är hos sin pappa och har inte hört av sig ännu...Har ont i magen när hon är där, säkerligen av en onödig anledning. Måtte han bara vara snäll mot henne...*suck*

Nu ska jag ta itu med mina sysslor och försöka störa gubben så lite som möjlig (eftersom han sitter vid datorn och jobbar)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards