Alla inlägg den 9 september 2007

Av karleksdravel - 9 september 2007 16:06

testar att skickf ett sms inlägg. Hinner jag så kanske jag skriver nått då o då. Kram

Av karleksdravel - 9 september 2007 13:25

Nu har jag latat mig en stund...nu gäller det att fortsätta packa gärnet...ska försöka sparka igång gubben med som lovade ta itu med disken...Kattlådan stinker en del men den får han ta med....Nån nytta måste jag ju ha av han eller?


Jag har varit runt och sagt hejdå till dom flesta tror jag...Har jag missat någon så hoppas jag att ni inte tror att ni är bortglömda...Jag är mest stressad just nu...

Ha en underbar vecka nu för det ska "nog" jag ha

Av karleksdravel - 9 september 2007 13:07

Jag råkade stöta på en person igår som jag jobbade med för ett par år sen nera i Halmstad...han var min chef i Halmstad när jag jobbade som väktare.
Han berättade för mig att han gick in i väggen strax innan jags lutade på fretaget och har försökt jobba sig upp till ett bra själförtroende...Inte en endaste gång ringde hans chef för att fråga hur han mådde...Samma chef som skickade in mig i väggen med en massa hot som höll på att kosta mig livet.

Riktigt kul att få träffa han igen...trodde aldrig jag skulle stöta på honom igen.

Av karleksdravel - 9 september 2007 13:05

har packandet börjat..vad ska jag ha med mig och vad får jag absolut inte glömma...HJÄLP!!!

Av karleksdravel - 9 september 2007 10:28

Jag är inte direkt pigg idag...

Vi var på kalas igår och hade så fruktansvärt roligt....Jag skrattade som aldrig förr och gubben var i sitt esse och snackade engelska med en Irländare som bara har bott i sverige i 6 dagar sen (svärsonen till hon som fyllde år flyttade hit till sverige då)

Vi dansade och hade oss och hann även med lite lekar. Dels en lek från Irland som Andrew lärde oss...

Man satt i en ring och en skulle börja med att säga Fuzzy Duck och nästa skulle säga likadant. När någon säger Does he så skulle det byta håll och nästa person skulle säga Ducky Fuzz och så skulle det hålla på så där...Sa någon fel så skulle man ta en slurk av en dricka (gärna i alkoholväg) Testa det för det kan bli rätt kul om folk redan är lite på pikalurven. Jag sa fucky duzz vid nått tillfälle kommer jag ihåg.

Grejen var den att denna Andrew har ju gjort denna några gånger så han missade inte en endaste gång.

Men då kom gubben med en lek som var lika rolig

Sitt i samma ring (helst inte för många personer) och sätt händerna på bordet. Jag ska lägga min högra hand över grannens hand till höger och min vänstra hand över grannens hand till vänster om mig...Och så börjar någon med att banka ett slag på bordet och näste HAND ska banka ett slag. Slår någon två gånger i bordet så vänder allt bankande håll. Rätt kul och se om man kan hålla koll på var man har sina händer.
Andrew satte vi dit massor med gånger Mohahaha.

Galnare fest har man ju varit på he he he.

Nu ska jag ta och göra mig lite kaffe. Hörs om en stund kanske

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards