Alla inlägg den 2 september 2007

Av karleksdravel - 2 september 2007 16:57

Nu sitter jag på jobbet...tur man har ett lugnt jobb emellanåt så man kan ta det lilla lugna...Efter att ha varit och gått i en butik i 7 timmar i helgen så har jag ruggit ont i benen och ryggen. Jag som i vanliga fall verkligen HATAR att gå i butiker ska helt plötsligt gå i en sån för att kolla snattare...Det går rätt bra emellanåt men efter 2 timmar så börjar hjärnan gå ner i varv och det bara snurrar i skallen.
Men nu till veckan har jag bara 2 uppgifter som ska göras på jobbet och det är Malmö på tisdag och sen är det Halmstad på söndag för att vara där i en vecka på jobb.

Nu på det här andra jobbet för idag käänner jag att hjärnan har lagt av. Tur man jobbar med en bra person idag som har hela ansvaret så det är bara för mig att finnas i närheten. Just nu så är det softa tid för oss alla...så jag längtar egentligen bara hem just nu!

Undrar om jag är riktigt trött...Magen kurrar och jag känner att tårarna är nära.

Av karleksdravel - 2 september 2007 14:58

Men har bara bytt kläder för att fara vidare till nästa jobb....

Lyckas jag ta mig in på bloggen idag på jobbet så kanske jag skriver några ord lite senare...

Tjing så länge

Av karleksdravel - 2 september 2007 09:32

Jag måste ta o lägga om mitt liv känner jag...Jag vill leva med den mannen jag har nu och vill ha min dotter hos mig...Men vi kan bara inte leva på det här viset som vi gör nu...Går inte in på detaljer direkt...
Men rutinerna måste ändras här hemma...Jag vill inte leva i ett hem som aldrig blir färdigstädat eller där maten blir i all hast osv...Jag måste ta o planera dagarna lite bättre...Kanske får jag in bloggtid däremellan med.

Just nu hinner/orkar jag knappt med annat än jobbet och sovandet och sen försöker jag hålla rent hemma...inte lätt alla gånger

Av karleksdravel - 2 september 2007 08:44

Shit vad jag sov mycke igår...

Jobbade 4 timmar som butikskontrollant och sen vart jag helt slut efter det. Somnade en stund på soffan efter att vi hade ätit middag och sen var jag uppe en stund för att återvända till soffan där jag vaknade halv 5 och kröp in till sängen...sovit jättedåligt sen dess.
Undra om det är höst tröttheten som har kommit nu?
Jag ska jobba idag med men börjar inte förrän halv 12 och ska bara jobba 2 timmar för att sen stressa hem och byta om och sen iväg till nästa jobb. Hemma efter halv 10.

Sorry att jag har varit lite off några dagar men jag har inte haft orken att sätta mig vid datorn alls.
Nu ska jag ta o sätta på en kopp kaffe och se om jag vaknar till liv

Av karleksdravel - 2 september 2007 08:43

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards