Direktlänk till inlägg 2 september 2007

Seg Kola

Av karleksdravel - 2 september 2007 16:57

Nu sitter jag på jobbet...tur man har ett lugnt jobb emellanåt så man kan ta det lilla lugna...Efter att ha varit och gått i en butik i 7 timmar i helgen så har jag ruggit ont i benen och ryggen. Jag som i vanliga fall verkligen HATAR att gå i butiker ska helt plötsligt gå i en sån för att kolla snattare...Det går rätt bra emellanåt men efter 2 timmar så börjar hjärnan gå ner i varv och det bara snurrar i skallen.
Men nu till veckan har jag bara 2 uppgifter som ska göras på jobbet och det är Malmö på tisdag och sen är det Halmstad på söndag för att vara där i en vecka på jobb.

Nu på det här andra jobbet för idag käänner jag att hjärnan har lagt av. Tur man jobbar med en bra person idag som har hela ansvaret så det är bara för mig att finnas i närheten. Just nu så är det softa tid för oss alla...så jag längtar egentligen bara hem just nu!

Undrar om jag är riktigt trött...Magen kurrar och jag känner att tårarna är nära.

 
 
tussegumman

tussegumman

2 september 2007 22:11

Usch jag känner igen det! Ta hand om dig och gör något som du mår bra av! Ta en flexdag ledigt och bara vara! Känner dig ledsen då är det dags! Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Gisan

Gisan

3 september 2007 06:18

Det låter inte bra alls det där. Styrkekramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

3 september 2007 08:57

Tussegumman: Jag ska försöka ta den där dagen en annan dag...hmmm...konstigt det låter men man gör alltid samma misstag...Ha det så bra du med Kram!

 
Ingen bild

Kärleksdravel

3 september 2007 08:57

Tack Gisan Kramar tillbaka

 
Hannele

Hannele

3 september 2007 09:52

Vaffö äter du inte då då?? En rejäl äggmacka...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Kärleksdravel

3 september 2007 09:57

Jag hade redan käkat då Hannele men magen kurrade ändå =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards