Alla inlägg den 7 september 2007

Av karleksdravel - 7 september 2007 13:49

Efter att  jag varit på arbetsförmedlingen och ska sätta mig på bussen hem igen så ringer dom från skolan för att tala om att min dotter har ramlat och slått i handleden rätt rejält...Så jag bad dom att skicka hem henne för att kontrollera om vi skulle behöva åka in till akuten för att röntga den, det är snart 2 timmar sen dom ringde mig och ungen har fortfarande inte kommit hem. Jag har försökt att nå henne på sin mobil men det tutar bara upptaget i den *suck*

Irriterande att inte veta.

För en stund sen så skulle jag gå över parkeringen för att köpa mig cigg då ringer telefonen och det var min gravida grannes äckliga pappa som sa att han var tvungen att säga hej när han såg min sexiga häck promenera på parkeringen...Hallå eller...Fanskapet är gift och jag har en sambo men likt förbannat så håller han på att äckla sig på detta vis... Önskade man kunde flytta nån annan stans så man slapp se deras fejs emellanåt och även irritera sig på deras gnäll mot min dotter samt en massa andra saker som jag har nämt här tidigare.
Gubben förstår inte varför jag retar mig på dom på detta viset.
1. Jag har ställt upp o kört dom hit och dit

2. Jag fixade en massa när dels grannens pappa fyllde 50 samt när grannen fyllde 19 men fick inte ens ett grattis när jag själv fyllde år.

3. Dom gnäller över att min dotter inte hälsar på dom på gården (enl henne har hon gjort det, men att dom inte hälsar det skiter dom i.

4. Jag har lyssnat och haft mig när det har gällt deras problem men dom har inte tid att lyssna på andra

5. Hon har en äcklig pappa som stöter som fan på mig så tom gubben har reagerat.


Jag fick ett sms om jag kunde jobba inatt men jag orkar ärligt talat inte det...Jag har en massa att göra imorgon samt att jag ska börja packa för söndagen så det käns som om jag behöver sova hemma inatt. Sen jobbar gubben med och jag vill inte lämna min dotter själv om hon inte är förberedd på det.

Tror jag ska ta o kolla på ett nytt avsnitt av Heros (just nu känns det som om spänningen har avstannat lite, hoppas det kommer snart igen)

Av karleksdravel - 7 september 2007 08:31

Nu är jag uppe...knappt vaken men iaf uppe.

Idag måste jag ta mig till arbetsförmedlingen för att visa dom mitt intyg som jag fick när jag skrev på anställningspapperna.

Sen ska jag fortsätta städa här hemma...tror jag fixade det mesta igår men det är fortfarande lite kvar att göra.

Solen skiner idag och jag hoppas att det blir lika skönt som det var igår...sen hoppas jag på att det blir soligt och skönt i nästa vecka när jag ska ner till Halmstad med...så man slipper att stå ute i regnet på nätterna och frysa ihjäl.


Försökte få dottern att sätta på kaffe men det är ju lönlöst =(
Så jag får la ta o göra det själv

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards