Alla inlägg den 8 september 2007

Av karleksdravel - 8 september 2007 09:51

Somnade som vanligt i soffan och vaknade vid 4, mötte gubben i dörren efter att han hade jobbat. Sen hade jag väldigt svårt att somna om och fick återvända till soffan för att se om jag lyckades somna där, vilket jag gjorde strax innan 7 imorse.
Nu känns det inte alls som om jag har sovit någonting inatt.

Gubben snarkar och dottern har inte kommit upp ännu så det är tyst i huset än så länge. Lovade gubben att jag skulle väcka honom vid 10 så snart ska jag in till han.

Idag ska vi försöka hinna med lite saker innan vi tar pendeltåget till Lerum för att grattulera vännen som fyller år.

Dels ska jag ta o fortsätta städningen och sen skulle det vara något på Stadium XXL som gubben ville till, får se om vi hinner det.

Först är det kaffe som gäller och sen hoppas jag att resten i huset är uppe

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards