Alla inlägg den 30 september 2007

Av karleksdravel - 30 september 2007 23:14

Idag har det varit en tröttsam dag...Sov fram till kl var 2 efter att ha jobbat natten samt nästan somnat vid ratten på väg hem...Inge kul...snacka om att man fick en rejäl adrenalinkick av det där så man höll sig fullständigt klarvaken tills man kom hem och slocknat innan man la huvudet på kudden.

Hämtade gubben vid stationen i em efter att han har varit på kickoff i Norrköping.

Ikväll har jag sysselsätt mig med att kolla film och sovit. Nu är man så pigg så man lär väl inte kunna sova...ska ta o fixa en film som jag kan ligga i sängen och kolla på (ett bra knep jag har)

Hoppas ni alla har det ritkigt skönt och haft en bra helg...Förlåt om jag inte orkar ta mig in till er ikväll...Kanske gör det under dagen imorgon då jag ska jobba igen.

Sov gott och dröm sött alla

Kram

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards