Alla inlägg den 6 september 2007

Av karleksdravel - 6 september 2007 21:54

Nu är det snart dax för sängen känner jag...

Hållt på att fixa med svärmors hemsida idag för att lägga in lite bilder osv. Hon vart rätt nöjd och jag vart helt slut efter det. Även åkt och fixat presenterna som vi ska ge till en kompis till mig och en kollega till gubben som fyller på söndag. Sen kom jag på det att jag är tvungen att ta mig ner till arbetsförmedlingen imorgon för att fixa lite saker innan jag åker iväg nästa vecka.

Nu är det dax för CSI Miami (ett avbrott i Heros måste man juh göra)


Sov så gott alla när ni nu ska sova.

Av karleksdravel - 6 september 2007 07:24

Somnade så klart till ett av avsnitten till Heros och vaknade halv 2 i soffan...Sen har jag sovit som en stock tills gubbens klocka ringde i morse och jag vart pigg...Ska göra mig en kopp the (är inte sugen på kaffe) och sen får vi se vad som händer.
Jag ska ta o börja med städningen jag har sagt jag ska göra innan jag åker till Halmstad på söndag, så det är la lika bra jag börjar med det redan nu på morgonen. Sen kommer jag säkerligen pausa emellanåt med att kolla på nått nytt avsnitt på Heros.

Nu ska jag bara säga hejdå till gubben sen ta den där koppen the

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards