Alla inlägg den 5 september 2007

Av karleksdravel - 5 september 2007 19:14

Middagen är avklarad och huvudvärken har släppt...

Fick mersmak på den där Heros som gubben propsade på mig att se igår...Och nu har jag sett 9 avsnitt redan...

Hmmmm kanske därför jag haft sån huvudvärk...

Nu ska jag ta mig en långdusch och sen lägga mig i soffan för att fortsätta kolla på Heros

Av karleksdravel - 5 september 2007 13:52

Idag är det tv som gäller för mig...Varit så fruktansvärt trött så jag har somnat till o från i soffan...Nyss var här en tekniker som skulle kolla varför vårat internet blir nerkopplat hela tiden, men han gick igen efter att ha bytt ett modem....Så jag håller tummarna för att det ska bli bättre nu!

Återgår till soffan och mitt Heros

Av karleksdravel - 5 september 2007 09:01

Igår var jag borta hela dagen...körde hemifrån vid kvart över 5 och var hemma vid 8 på kvällen...Jag körde nästan 60 mil igår och jag känner mig helt mör i kroppen idag.

Vi var i Malmö på häktesutbildning hela dagen och fck en massa information om hur man behandlar intagna och hörde en massa historier osv. Lärde oss använda handfängsel på bästa sätt. Rätt givande utbildning måste jag säga. Så nu kommer jag att få jobba på häkten och bevaka intagna. Jag ser verkligen fram emot det måste jag säga. Så vem vet det kanske är mitt kall att jag ska jobba med sånt...eller så kommer jag att spy på det efter ett tag!

Fy så trött jag är...skulle nog ha behövt att sova en stund till känner jag.......

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards