Alla inlägg den 20 september 2007

Av karleksdravel - 20 september 2007 23:57

Jaha då vart man inloggad på jobbet igen...

Jag vill verkligen inte vara här =(


Hade en lite diskusion med gubben hemma angående att jag inte alls trivs i våran lägenhet som vi har idag =( Jag tror inte han riktigt förstod vad jag menade...Hur jag än vänder o vrider på saker o ting så får jag inte ihop mitt hem till att vara ett mysigt ställe att vara på...Toaletterna samt badrummet och sovrummet och köket är en del av dom jag inte får ordning på...Jag får inte slänga saker jag inte trivs med för det vill gubben ha kvar! Det mesta av mina saker är nerpackade i lådor i källaren.
Helst skulle jag vilja göra om rum efter rum efter mitt eget behag...Han verkar skita i vilket hur hemmet ser ut så länge jag inte gör mig av med saker som är hans... Tur han inte såg mina tårar som kom under tiden vi diskuterade detta.

Tankarna far runt på en massa andra saker med som jag inte riktigt vet hur jag ska kunna handskas med...*suck*

Tänk om han ändå kunde förstå mig!

Han verkar ha svårt att visa sina känslor med vilket jag kan tycka är asjobbigt då jag vill ha bekräftelse ibland att jag finns i hans tankar...ett sms eller ett samtal där han bara säger dom tre små orden "jag älskar dig"

Näää jag ska inte gå in på det där..det finns dom som har det värre än mig

Av karleksdravel - 20 september 2007 12:41

Jag har upptäckt att det finns folk som har länkat till  min sida utan att vara en person som skriver inlägg...Varför länkar man då till en annan sida om man får fråga...Jag skiter egentligen i vilket men det skulle vara roligt o veta...För just nu är ja rätt så förvirrad att komma in på nån sida och inte veta vem personen är men hittar sig själv under länkar.

Välkomna att skriva en lite kommentar vetja

Av karleksdravel - 20 september 2007 09:40

Känner fortfarande av tvisterna efter förra veckan...När ska jag bli pigg egentligen?

Vaknade på soffan inatt av att en kattunge låg på bröstet på mig...hur underbart som helst. Ville egentligen inte gå upp men kände att jag ville sova i sängen en stund på natten med.

Känns som att jag inte riktigt är vaken =(

Av karleksdravel - 20 september 2007 09:22

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards