Alla inlägg den 18 september 2007

Av karleksdravel - 18 september 2007 23:28

Av karleksdravel - 18 september 2007 23:08

För att berätta en lång historia kort så ville gubben ha just detta halsband. Grejen var den att vi inte hade speciellt mycke pengarkvar när vi åkte från Thailand så vi hoppade över det då.

Men en prefekt present till honom när han fyller år kom ju jag på (eftersom han annars är riktigt svår att köpa nått till)

Nu kommer det roliga...jag skrev ett inlägg för längesen om vad jags kulle köpa till han...Och eftersom min blogg var hemlig för honom vid det tillfället så var det ofarligt för mig att skriva om det just då...Men han kom ju på min hemliga blogg och såg detta och hjälpte mig att leta upp presenten till honom själv, var jag kunde köpa den och att den var tvungen att beställas......Grrrrr...

Så denna blev det



Taadaa


Visst är den snygg?

Av karleksdravel - 18 september 2007 10:04

Hoppas du får en dag som du har tänkt dig.


Älskar dig

Av karleksdravel - 18 september 2007 07:39

Undrar om det är idag som jag kommer vara lite piggare än jag var igår...hoppas det. Har inga direkta planer idag förrutom att tvätta lite och städa upp här hemma.
Sen blir det middag hos svärmor ikväll.


Tror jag ska ta och sätta på lite kaffe och kolla till min dotter innan jag fortsätter här =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards