Alla inlägg den 25 september 2007

Av karleksdravel - 25 september 2007 21:04

Än har jag inte somnat i soffan iaf...Ska ta mig dit snart igen för att kolla på Prison Break...snacka om freak som bara MÅSTE se dessa...men ursäkta mig då om jag tycker att dom är bra...

Internet är ju helt puckat igen...så det är inge kul att sitta här...*suck*

Tur man inte är beroende...ehhh...

Av karleksdravel - 25 september 2007 16:27

Jag sitter upp iaf...Har varit vaken sen kl 1 men inte orkat sitta uppe...La mig i soffan och har kollat på lite serier och somnat till o från fram tills för en stund sen...Snart är gubben på väg hem så jag får la försöka mig på att se lite pigg ut iaf.

Tisdag idag? Fick för mig för en stund att detvar onsdag...En hel dag tillgodo känns det som...

Ikväll blir det (förhoppningsvis) ett nytt avsnitt av Heros samt Prison Break...ladda med nått gott ska jag göra...Hmmmm blåbärspaj kanske *slickar mig om munnen*

Av karleksdravel - 25 september 2007 08:23

Efter mycko mod så försökte jag prata med han som gick o la sig...Helt otrolig människa egentligen...Han menade på att eftersom jag diskuterar på det viset att jag inte får sova så kunde han kanske ta chansen att få sova...Öhhhh...o frågan till det var bara att jag sa att hade jag vetat om detta innan så hade jag aldrig tagit ett 16 timmars pass...gjorde det för att jag visste att det var någon som var vaken mer än jag så det skulle nog hålla en vaken.

Själv var det riktigt svårt att hålla uppe ögonen.

Telefonerna avstängda och den skrikande katten är instängd i badrummet...så nu går jag o lägger mig...

Godnatt

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards