Direktlänk till inlägg 7 september 2007

Godmorgon

Av karleksdravel - 7 september 2007 08:31

Nu är jag uppe...knappt vaken men iaf uppe.

Idag måste jag ta mig till arbetsförmedlingen för att visa dom mitt intyg som jag fick när jag skrev på anställningspapperna.

Sen ska jag fortsätta städa här hemma...tror jag fixade det mesta igår men det är fortfarande lite kvar att göra.

Solen skiner idag och jag hoppas att det blir lika skönt som det var igår...sen hoppas jag på att det blir soligt och skönt i nästa vecka när jag ska ner till Halmstad med...så man slipper att stå ute i regnet på nätterna och frysa ihjäl.


Försökte få dottern att sätta på kaffe men det är ju lönlöst =(
Så jag får la ta o göra det själv

 
 
helga

helga

7 september 2007 08:41

Ha en fin fredag. jag hoppas också på en sån fin dag som igår - det var ljuvligt!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

7 september 2007 09:37

Ja det hoppas jag med Helga =)

 
trollpackan

trollpackan

7 september 2007 10:25

Godmorgon! Hoppas att kaffet var gott!Ha en bra fredag, för det tror jag att den blir!

http://trollpackan

 
Alma

Alma

7 september 2007 12:23

Vill oxå till Halmstad. Vill hälsa på ömma modern! Ha en bra dag!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
maria

maria

7 september 2007 13:53

Tjenixen!!! Har faktiskt städat lite jag med, det var dags att sluta blunda, du vet:)) Hoppas att du får en bra kväll, vännen!!! Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

7 september 2007 14:02

Trollpackan: Det vart inget kaffe....vart mer sugen på the så jag tog det istället...Jag tror med det blir en bra fredag

kram

 
Ingen bild

Kärleksdravel

7 september 2007 14:02

Alma: Häng med vetja
Ha en bra dga du med =)

 
Ingen bild

Kärleksdravel

7 september 2007 14:04

Maria:

Jag förstår vad du menar...Hoppas det gick bra

Ha en bra kväll du med gumman

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards