Direktlänk till inlägg 17 september 2007

Jag blir nog tokig snart!!!

Av karleksdravel - 17 september 2007 12:42

Här är man borta i en vecka och hela hemmet håller på att rasa samma....Gubben har skött själva städningen bra...så länge det inte ligger grejer överallt och disken är borta så är jag nöjd...Men allt annat då?

Dotter har tydligen varit på utflykt hela helgen och han har ingen aning om vart! Med mina kunskaper om hur min dotter fungerar så får jag reda på att han har inte sett henne på hela helgen (för att han har jobbat på krogen på nätterna, sen sovit på dan) hon kom igår samtidigt som jag kom hem, halv 10. Efter mycke om o men får jag fram att hon har träffat en kille igår hela dagen som hon lärt känna via internet och ger ut våran adress OCH telefonnummer osv...SOM jag har förbjudit henne att göra flera gånger. Min rädsla var att hon har träffat han varje dag och att hon inte varit hemma. Jag har hans mammas telefonnummer i våran telefon så jag ska ringa henne för att kolla upp lite saker.


Hur fan kan man vara så ansvarslös att man bryter mot varenda regel jag har satt upp? När katten är borta dansar råttorna på bordet.


Jag sa till henne att det är gubben som bestämmer men han vet inte riktigt hur man ska ta henne för att hon ska lyda! Han själv har aldrig haft problemet under sin uppväxt då han har kunnat komma o gå som han velat! För att han har skött det. Men hon skulle ju aldrig sköta det o jag vill fan inte ha ett telefonsamtal från polisen eller från sjukhuset att min dotter har blivit så misshandlad att hon inte har överlevt...Fan vilken mardröm alltså...Ingen som fattar att jag blir orolig!!! När jag blir orolig över min dotter så blir jag arg!! Nån annan som reagerar på samma sätt?

Ska jag verkligen våga åka hemifrån igen???

 
 
gulligagumman

gulligagumman

17 september 2007 13:02

Ojoj det där är inte bra! Ja vad ska du göra, önskar jag kunde hjälpa dig men det är svårt. Hoppas du löser det på nåt sätt.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

17 september 2007 13:09

Just nu löser jag det bara genom att gråta...helt tafatt med hur jag ska få detta att funka gumman.

Kram

 
Hannele

Hannele

17 september 2007 18:12

Sonen hittad eockså en trevlig tjej på internet, inget fel på henne..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Kärleksdravel

17 september 2007 18:34

Ja du ser Hannele...Själv hittade jag min gubbe via internet. =)

 
Gisan

Gisan

17 september 2007 20:18

Jag hade reagerat exakt likadant! Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

Jessica

19 september 2007 05:32

fy fabian vad svårt..förstår hon varför du är orolig?? alltså verkligen förstår eller tycker hon bara du är jobbig?

 
Ingen bild

Kärleksdravel

19 september 2007 09:12

Jag vet inte Jessica...Jag hoppas det iaf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards