Direktlänk till inlägg 21 september 2007

klockan är miss i natten

Av karleksdravel - 21 september 2007 04:39

o jag vill hem o sova känner jag...funderar starkt på att kolla på Heros och somna i soffan...Jag ska försöka att inte sova speciellt länge för jag måste upp och fixa iordning mig för att min dotter ska till sin pappa i helgen och jag o gubben får en fredag kväll aldeles för oss själva...Helt fantastiskt ska det bli...bara jag inte somnar i soffan...risken är rätt stor om jag inte får sova ut rejält....

Nu ska jag återgå att prata med en kompis som befinner sig i Kina och ska jobba där till Dec...så nu är väl kl snart lunchtid hos dom.

Godnatt till alla om jag inte redan har sagt det

 
 
Ingen bild

Jessica

21 september 2007 06:25

hoppas ni får en underbar kväll

 
Ingen bild

kärleksdravel

21 september 2007 07:04

Det hoppas jag med

Kram

 
trollpackan

trollpackan

21 september 2007 08:43

Godnatt och Godmorgon!
Kul! Hoppas att ni får en toppenkväll tillsammans, och försök att hålla dig vaken nu:)
kram

http://trollpackan

 
gulligagumman

gulligagumman

21 september 2007 09:59

Hoppas ni får en mysig och gosig fredag tillsammans!

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
maria

maria

21 september 2007 11:32

Godförmiddag på dig vännen! Jag har mått för j-t ett par dagar så nu hoppas jag på en bra dag så småningom... Hoppas att er fredag blir mysig och att du inte somnar i soffan!!! Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Alma

Alma

21 september 2007 13:05

När sonen bodde hemma så önskade vi att han skulle åka till sin far någon gång, men icke! NU, när han flyttat hemifrån åker han dit ibland! Morr!
Ha en underbar kväll!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

21 september 2007 15:09

Ja jag ska försöka hålla mig vaken Trollpackan =)

Kram

 
Ingen bild

Kärleksdravel

21 september 2007 15:09

Ja det hoppas jag med gumman =)

 
Ingen bild

Kärleksdravel

21 september 2007 15:10

Joo jag har märkt att du varit lite ur gängorna Maria...Hoppas det har varit bra idag och att det fortsätter i det spåret

Ha en trevlig kväll

Kram

 
Ingen bild

Kärleksdravel

21 september 2007 15:11

Typiskt ungar Alma =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karleksdravel - 24 oktober 2007 10:55

Som många andra med mig så har jag flyttat hit...o jag skulle bli jätteglad om ni ville komma o hälsa på mig...tröttnade på att inte ha en fungerande blogg så jag flyttade över till min gamla blogg. När jag får ordning på sidan, som jag känner på mig...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 10:15

JAG HAR BARA EN FRÅGA ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ÄR DET INTE FREDAG SNART? ...

Av karleksdravel - 23 oktober 2007 08:41

Jag har varit lite frånvarande i några dagar nu och inte skrivit något alls...igår hade jag en bra ursäkt då jag inte ens kom in på bloggen. Likaså fram tills för en stund sen =)Hade lite flax igår då jag fick ett samtal från jobbet halv 10 om jag ku...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 19:31

Nu är jag så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen...Mamma ringde för en stund sen och pratar om väder o vind om en massa ointresanta saker som jag verkligen skiter fulkomligt över men väluppfostrad som man är så lyssnar man o mmmmar emellanåt osv...

Av karleksdravel - 20 oktober 2007 09:30

Igår jobbade jag hela dagen s när jag kom hem så vart jag så ruggit trött att bloggen vart drabbad...somnade till en kortis på soffan och sen satt vi ändå uppe till strax efter 2. Vad i hela fridens namn gör jag uppe nu då?Idag är det städning som gä...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards