Alla inlägg den 3 juni 2007

Av karleksdravel - 3 juni 2007 15:42

Idag blir det nog till att titta på filmen som jag har länktat att få se. Hoppas bara den är något att ha...

Gubbens syster ska tydligen laga mat till oss idag så jag hoppas innerligt att hon inte lämnar kvar disken så att jag får ta hand om den...Då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till...men jag ska inte ta ut nått i förskott utan jag väntar o se, sen lär jag mig utav dom misstagen...
Trevligt att få maten serverad iaf...

Suttit ute o njutit av solen idag så jag tror jag har bränt mig på bröstet, har så lätt för att göra det.Trots att jagh ar en relativ tålig o mörk hy så kan även jag bränna mig...

Svärmor ringde från Cypern med =( Man blir inte ett dugg avis på hur bra dom har det o hur varmt där är osv...Iof tyckte jag det va riktigt kallt i vattnet när vi va där 2001 mitt i sommaren...Men sen är jag ju känslig med...jag vill kunna gå i vattnet utan att tveka för att det är FÖR kallt.

Av karleksdravel - 3 juni 2007 10:35

Nu vart duschen avklarad, kaffet är påsatt så jags ka snart ut på altanen o njuta av mitt kaffe.

Gubben verkar vara riktigt sur idag *suck* Tänk om man ändå hade haft tur när det gäller killar o deras sovvanor. Har alltid lyckkats skaffa mig dom som vill sova LÄNGE. Hade varit mycke trevligare att få upp han lika tidigt som jag går upp...men icke då. Så nu får han ligga där o sura bäst han vill. Jag skiter i vilket, för nu går jag ut i det fina vädret =)

Tjing på en stund

Av karleksdravel - 3 juni 2007 09:56

Idag ska gubbens syster komma hit o laga mat till oss...Lite underligt att hon ska göra det då hon bara har snyltat på oss så fort vi har bott i svärmors hus...Jag vill egentligen inte ha dom här då jag hellre vill gotta mig i solen i min ensamhet och äta maten som vart över sen igår.
Grillningen vart lyckad o alla blev mätta o belåtna *gött*

Idag kommer lillan hem med tåget igen. Hoppas hon är på bra humör bara. För jag pallar inte med nått liv idag. Hoppas gubben är på gotthumör med NÄR han väl vaknar o ska gå upp...

Jag ska iaf sola så fort solen har kommit fram på altanen, ska kanske börja med att brygga mig lite kaffe o ta mig en macka. Sen sätter jag mig på trappen och kollar ut över havet.

Av karleksdravel - 3 juni 2007 09:20


Adam åt äpplet och vi har fortfarande tandvärk.

(Ungern)

Av karleksdravel - 3 juni 2007 09:14

Av karleksdravel - 3 juni 2007 09:10

Solen skiner och jag med den =)

Idag är jag inte alls lika trött som jag skulle varit annars när jag bara har sovit en 6 timmar eller nått...

Fick inte in min skrutt inatt..så hon har varit ute hela natten helt själv *stackarn* Men hon får ändå skylla sig själv när hon inte kommer när man ropar på henne på kvällen...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards