Alla inlägg den 7 juni 2007

Av karleksdravel - 7 juni 2007 23:35

Av karleksdravel - 7 juni 2007 23:33


Tro inte dig själv så stor, att du anser de andra små.

(Kina)

Av karleksdravel - 7 juni 2007 23:16

Så där ja....Nu va man tillbaka på jobbet igen =)

Fått sällskap en liten stund nu av jouren så jag är riktigt glad över att klockan har gått lite snabbare än vad den gjorde igår...Nu har jag o göra i ett par timmar till iaf...

Idag har vi varit o inhandlat våra hyllor, ska sätta upp dom i helgen ev.Sen va vi en sväng på Ikea o efetr det käkades det Pizza *jammi*

Så nu snart är man fattig igen....men shit va kul man hade under tiden man hade lite extra pengar

Av karleksdravel - 7 juni 2007 15:10

Nån som har slagit mig inatt? Känns så

Fick ett sms i dag om att dom inte hittade en ersättare till att jobba inatt...jag kan ta det sa jag...du är en pärla fick jag tillbaka...det är ju lite kul att få tycker jag...Klart man ställer upp när man får ett sånt svar...

Känner mig lite piggare idag än jag gjorde igår *skönt*

Nu ska jag nog ta o hoppa in i duschen o sen hämta gubben...känner för pastasallad idag men jag tror inte jag kommer att orka med det...
Fick ringt in om att jag ville flytta på mötet imorgon...hade inte orkat vara vaken till 11-12.

Av karleksdravel - 7 juni 2007 05:30

För för bövelsen vad jag är trött...Jag är så trött så att jag mår illa...

Det va tänkt att jag skulle in på kontoret efter jobbet och sen till arbetsförmedlingen kl 9,30. Jag funderar på att ringa till arbetsförmedlingen och kolla om det är okej att meddela ett förhinder pga jobb...Hoppas bara jag kan få tag på dom och att det är okej. Är det okej så ringer jag kontoret o säger att jag kommer in en annan dag...ska meddela han med att jag inte kommer att klara av o jobba torsdag natt...men fredag o lördag natt kan jag jobba om det behövs...

Just nu så vill jag bara att jouren ska vakna så jag kan sätta mig i stolen o kanske blunda en liten stund så kanske mitt illamående försvinner en aning... *bläää* För mycke kaffe utan mjölk o socker (allt för att försöka hålla upp ögonen)

Inatt har det inte hänt ett förbaskat skit...det häftigaste va nog när tidningen kom vid 4 tiden...

Av karleksdravel - 7 juni 2007 03:21

Joggat på stället...kollar just nu på webbtv....ALLT för att förbli pigg i en 3 timmar till (sen får jag sällskap av jouren)

Av karleksdravel - 7 juni 2007 00:51

Nått bra förslag på vad man kan hitta på under natten när man är så trött som jag är just nu? Och jag har inte ens passerat halvtid på jobbet ännu *suck*

Av karleksdravel - 7 juni 2007 00:35

Med tanke på att jag ändrar sidan med jämna mellanrum ock kan lixom aldrig känna mig riktigt nöjd med min laout eller bloggtiteln jag har valt så har jag ändrat namnet till "Who's perfekt"

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards