Alla inlägg den 28 juni 2007

Av karleksdravel - 28 juni 2007 23:20

Nu så va duschen avklarad så jag tror jag ska ta o hoppa ner i sängen =) Känner mig en aningen trött. Hoppas inte jag behöver jobba imorgon natt, för jag kommer vakna svin tidigt.

GoDnAtT bLoGgEn

Av karleksdravel - 28 juni 2007 21:32

Trots tjafset med dottern (som till slut löste sig) så fick vi gjort klart det mesta med tapetseringen. Iaf tillräckligt för att jag ska kunna få upp gardiner där imorgon (pallar inte joxa med det ikväll)

Tror jag ska ta mig ett spa bad om en liten stund. Mjuka upp min hud o fixa till mig för sommaren (som lyser med sin frånvaro)
Ska ta och bleka lite till på tänderna med under tiden =)

Av karleksdravel - 28 juni 2007 18:08

Jaaa...nu är jag förbannad...Min gravida granne sätter mig i en situation som hade sluppits om hon hade lyssnat på mig!!!

Vid flera tillfällen har hennes kille frågat min dotter om hon vill hänga med i lastbilen. Vid dom tillfällena har hon inte kunnat åka med av olika anledningar, ber henne att alltid kolla med mig för att jag ska slippa ha en tjurig unge o jag mår SKIT för att hon blir sur.
Idag hände samma sak, jag säger till min dotter att vi kan ta det när hon kommer hem (vilket hon inte gjorde). Utan jag får ett sms om dottern skulle åka med till Laxå (3-4 timmars enkel väg från oss) kl 17,50. När jag frågar min dotter när dom ska åka så säger hon kl 18,00
O jag menade på att det kunde hon kläckt ur sig tidigare om hur det blir osv o inte 10 min innan hon ska fara (utan att ha käkat mer än frukost idag)

Så nu skrev jag ett ARGT meddelande på hennes msn

"Snälla XXXXXXX...Jag tror jag har sagt till dig vid flera tillfällen att kolla med mig först innan ni tar upp med XXXXXXX om att åka lastbilen, om vi inte ska göra nått eller nått liknande...Jag orkar inte ha den här diskusionen med henne varje gång det är nått o sen blir hon skit sur på mig o jag mår pissigt av att jag får säja nej till henne..."

Inte fått nått svar ännu *suck*

Av karleksdravel - 28 juni 2007 16:53

Jag tror att våran lilla Diezel ska ha ungar...Eller så bara inbillar jag mig...Vänta i 2 veckor till så borde jag kunna veta säkert...Då kommer hon isf vara i 5:e veckan *hoppas*

Av karleksdravel - 28 juni 2007 15:32

Inte så lite heller...Va först på kontoret för att lämna lite saker och hämta en ny skjorta + slips. Sen åkte jag till sportson och skulle kolla efter om man kunde sätta på en stänkskärm på cyckeln (vilket man inte kunde) sen va jag en tur till Maxi och passade på att gå in på Bolagret.

Äntligen hemma och känner att jag skulle vilja sova en stund, men vem ska tapetsera då? *suck*

Återkommer sen o se om lusten kom över mig.

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:32

Ett förlorat guldstycke kan återfås, aldrig förlorad tid.

(Kina)

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:30

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:27

Nu har internet börjat krångla igen. Jag blir så trött på det.

Man kan inte sitta vid datorn o tänkt sig att BARA läsa tidningen, för det kan ta hela dan om man har otur *suck*

Bloggen blir tyvärr lidande av det =(

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards