Alla inlägg den 21 juni 2007

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:53

Jag har fått det nu på Jewel Quest Solitaire...Åhhh det är så himla kul så om inte gubben opponerar sig så ska jag spela lite =)

Groggen har kommit förresten =)

Skål

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:48

Idag har jag ljugit för min mamma...Va nog MÅNGA år sen som jag drog till en vit lögn...
Vi pratade om jobb och jag sa att ringer dom från jobbet och undrar om jag kan jobba så kan jag med gott samvete säga till dom att jag inte är hemma och kommer inte hem förrän på söndag "typ"
Varpå mamma frågade vart vi skulle...Snabbt snabbt snabbt får jag bestämma mig för hur jag ska förklara för henne att vi ska ner till din dotter MIN STORASYSTER "som hon inte pratat med på över 3 år" och fira henne o grabbens födelsedag. Men snabb som jag är *host* så sa jag att vi ska hem till ett par kompisar till gubben o fira midsommar. Vilket är sanning men det är ju bara en dag juh...den andre dan låtsades jag inte ens om. Uj uj uj vad jag är en fruktansvärd dotter...Jo man tackar...man får vad man har levererat...

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:42

Testa ditt iq själv

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:38

Igår såg gubben att bilen framför honom på parkeringen hade rutan inslagen. Med hjärtat i halsgropen så frågade jag om det va nån skada på hans bil vilket det inte va *pustar ut*
meeeeeeen

Idag så gick vi ut till bilen för att åka iväg och upptäckte en skruvmäjsel i tändningslåset (vilket vi inte sett innan)

Undra om personen överhuvudtaget har märkt att rutan är paj. Annars blir det en riktigt tråkig nyhet för han när han väl ser det. För nu har den stått orörd sen detta hände (natten till onsdag)

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:36


Arbete är bra, så länge man inte glömmer bort att leva.

(Afrika-Bantu)

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:27

Gubben lovade mig en juh (tror jag kommer att somna efter en liten stund bara)

Tror jag får väcka han och påminna om min efterlänktade grogg


Näää jag har inte gått o blivit galen när jag dricker en grogg så där helt plötsligt. Men nångång kan det faktiskt vara riktigt gött

Av karleksdravel - 21 juni 2007 20:26

Jag har inte glömt bort min lilla blogg, men idag har det varit fullt upp med jobb och förpliktelse (som att prata i telefon och käkat pizza)

Av karleksdravel - 21 juni 2007 13:42

Nu har jag kollat upp andras bloggar lite...Så nu ska jag gå vidare med att jobba här...Blir väl full rulle här nu fram till 4 då jag går heeeeeem. Ska ringa syrran när jag kommer hem då hon va så fruktansvärt rastlös för en stund sen...Men jobbar man så gör man lixom...Hon får hållas till tåls.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards