Alla inlägg den 5 juni 2007

Av karleksdravel - 5 juni 2007 23:57

Ringde mamma idag...inte för att jag egentligen hade lust utan mer att det kändes som en plikt (nått man bara ska ha gjort en gång i veckan typ)

Jag hade inte mage att säga till henne att jag har börjat prata med syrran igen...Hon kommer ju troligen få reda på det på ett eller annat vis....Frågan är ju bara vilket sätt som är det bästa...Eller så är hon bara tyst som vanligt, pratar med min lillassyster som hon spyr galla till o sen får jag skit via henne istället...

Ont i magen när jag tänker efter vilken otroligt meningslöst förhållande vi egentligen har...att man känner att det är ett måste att man ska hålla ihop familjen...

Av karleksdravel - 5 juni 2007 23:53

Jag skulle vilja göra om i vårat sovrum med....göra det hemtrevligt o mysigt...idag känns det som att allt är en enda röra med möbler som inte riktigt passar ihop... Får väl se hur det blir med det framöver...kanske bara köper några snygga lampor och sängbord...det gör nog susen....

Av karleksdravel - 5 juni 2007 23:46

...precis vad jag ska ta o köpa till gubben
Indo


Idag så har vi bordet från samma serie
Indo

Och gubben skulle vilja ha hyllorna i samma så klart...o så värst dyra är dom inte heller...Ligger väl på en dryga 300 spänn....så vaknar jag inte allt för sent imorgon så ska jag ta o köpa dom till honom...he he he

Av karleksdravel - 5 juni 2007 23:36


Skönheten är bäst klädd, när den är naken.

(England)

Av karleksdravel - 5 juni 2007 22:56

Cocker Spaniel

Cocker Spaniel Cocker spanieln är en av världens mest uppskattade och populära hundraser. Det är en sportig och aktiv sällskapshund som passar bra i de flesta familjer. Den är robust, snäll och barnvänlig men kan också vara något egensinnig. en det är också en ras med ganska stor arbetsvilja, energi och livsglädje så den rekommenderas helst till familjer som är lika aktiva som hunden själv. Rasens särprägel kan väl beskrivas att vara dess utpräglade sociala och livliga väsen. Det är en hund som alltid följer sin ägare med stor hängivenhet och glädje. Dessutom har den en enorm aptit på livet och de flesta ägare kommer att upptäcka att den har lika stor aptit på mat! Detta är en ras man måste vakta annars äter den sig lätt till en övervikt. Cocker spanieln har också ett stort behov av kroppskontakt och närhet.


Detta va vad jag fick fram...

Vad är du för en ras?

Av karleksdravel - 5 juni 2007 22:35

Idag kom den både till mig och till gubben...JIPPIII...Fan va gött måste jag säga....funderar på något som jag kan överraska gubben med...Något BRA förslag till det vore jag tacksam ;)

Av karleksdravel - 5 juni 2007 22:33

Består just nu bara av mig....det ska vara en sovande med så just nu är jag ensam sittandes uppe...Jag är ruskigt glad över att ha tillgång till datorn iaf...he he he...

Av karleksdravel - 5 juni 2007 17:14

Sovit en stund till nu på em. Ska jobba inatt med så jag hoppas på en lugn natt o inte allt för mycke aktiviteter...Sen hoppas jag att man får tillgång till deras dator så man har nått o göra under kvällen och natten.

Nu väntas det på gubben som kommer med hamburgare (grilltime)

Sen är jag nyfiken på om jag får skatteåterbäringen i veckan. Verkar som om gubben får det.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards