Alla inlägg den 20 juni 2007

Av karleksdravel - 20 juni 2007 23:39

Jag har verkligen ingen tid att sitta här längre...disken blir inte mindre och duchen behöver vattnas och jag behöver bli pigg...Vem faen kom på att det bara är 24 timmar på ett dygn...!

Av karleksdravel - 20 juni 2007 23:31

Nääää bara en liiiten stund till =)

Av karleksdravel - 20 juni 2007 22:55

Jag sitter o grogga tillsammans med gubben (som ville att jag skulle prova en ny drink...Barcardy rass, tranbärsjuice och redbull...*mums*



SKÅL

Av karleksdravel - 20 juni 2007 22:51

Fötter, ben och rygg har verkligen tagit stryk av jobbet idag...sitter o vilar mina ben på en pall just nu. Hoppas att det går över tills jag ska jobba imorgon igen =)

Av karleksdravel - 20 juni 2007 10:03

Igår vart det fel när jag skulle boka biljetter till lillan o hennes resa ner till Halmstad. Det fanns inga biljetter till på torsdan så jag sa till henne att hon kanske skulle kunna åka en dag tidigare...Men när hon pratade med sin pappa så sa hon fel o han trodde hon skulle komma på torsdag. Hon vart skitsur på mig bara därför *suck*
Fick pratat med hennes pappa idag för att berätta om missförståndet...så nu är det löst med att hon åker idag redan...Sen får vi la se när hon kommer hem igen.
Jobbigt att han inte kan bestämma sig för när han ska ha henne hos sig...Igår verkade det som om hon bara ska vara där i 2 veckor under sommarlovet...En annan hade ju planerat det LÅNGT innan för att planera sin egen semester!

Av karleksdravel - 20 juni 2007 10:02

Hur kommer det gå idag tro?

Nu måste jag iaf göra mig iordning för nya uppdraget.

Tanten kommer o hämta mig halv 11 så jag slipper ta vagnen bort iklädd väktarkläder...Ingen höjdare direkt...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards