Alla inlägg den 10 juni 2007

Av karleksdravel - 10 juni 2007 21:34

Beck - Den japanska shungamålningenBeck. En kvinna hittas skjuten på ett hotell i Stockholm. Det råder en del mystiska omständigheter kring mordet, bland annat har mördaren format kroppen så att den föreställer en känd Chagallmålning. Martin Beck tar sig an fallet med hjälp av sin tyske kollega Sperling som är på tillfälligt besök i stan. Ganska snart hamnar man mitt i en förfalskningshärva där ett stort antal falska Chagalltavlor är i omlopp - något man inser har samband med mordet. Var kvinnan inblandad och visste för mycket - eller var hon en bricka i spelet? Beck och Sperling förbereder en fälla för mördaren, men vad man inte vet är att mördaren tycks ha situationen under kontroll.

Vi funderar på att kolla på den ikväll...kan blir det så kanske inte...Jag tippar på att det blir på det viset...Sen tror jag det blir en tidig kväll för mig...=)

Av karleksdravel - 10 juni 2007 21:32

Tiden läker det tanken inte kan läka.

(Latin)

Av karleksdravel - 10 juni 2007 21:31

Av karleksdravel - 10 juni 2007 21:27

Inte fick man ta o ha det mysigt o slappt en dag när man va ledig...Låg på stranden o sen hem för att lämna dotterns kompis vid tåget...sen hann jag knappt vara hemma förrän mina föräldrar kom på besök. Sen iväg för att grilla hos svärmor (dottern tog sitt första dopp i havet idag)
Undra om jag får ha ledig hela dagen imorgon eller vad tror ni händer?

Skulle behövas då jag behöver ha det städat och tvättat här hemma...Eftersom jag har varit lite väl mycke ute i solen idag så behöver jag ingen sol alls imorgon...=)

Av karleksdravel - 10 juni 2007 08:19

Nu skiner solen så jag tar o sticker iväg till stranden...cu

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards