Alla inlägg den 9 juni 2007

Av karleksdravel - 9 juni 2007 21:52

Älskar folk att klaga?

Åhh det är för varmt eller det är för kallt...hur vill man ha det? Jag älskar värmen och stortrivs helt klart nu när det är så här skönt ute...imorgon ser det ut som att jag är ledig så då ska jag ta o njuta av värmen hade jag tänkt mig...=)

Av karleksdravel - 9 juni 2007 21:36

Väntar på att ungarna ska komma hem från Lisseberg...Gav dom tiden 21,00 som senast...men då satt dom i Tornadon...Så jag hoppas att dom snart kommer innanför dessa dörrarna...=)

Av karleksdravel - 9 juni 2007 20:44

Arbete gör sömnen söt.

(Sverige)

Av karleksdravel - 9 juni 2007 20:43

Av karleksdravel - 9 juni 2007 20:37

PrestigeRobert och Alfred är två trollkarlar som går från vänskap till rivalitet. När Alfred framför det slutgiltiga trollerinumret blir Robert besatt av tanken att avslöja hur tricket genomförs. Men ju mer ingående han undersöker tricket, desto mer förefaller det som om det inte alls är ett trick.



Jag tror att dett aär en film man måste se ett par gånger för att riktigt fatta den...eller så får man inte vara så trött som jag va o slumra till emellanåt...typiskt mig =)

Av karleksdravel - 9 juni 2007 08:33



Stackars lilla Paris Hilton...Yehhh right...Har man gjort något fel och blir satt in i finkan så får manstå för sitt handlande...Sen att man inte passar tiden när man ska till rätten utan dyker upp sådär en 2 timmar senare får man med skylla sig själv...*suck*
Får se hur länge hon sitter denna gång.

Av karleksdravel - 9 juni 2007 08:29

Nu har man sovit till o från sen kl 10 igår kväll...tror verkligen jag behövde det...

Nu bär det av till nästa jobb som börjar kl 10 och slutar 18,00. Ska bli kul, men jag är lite nervös. Ska vara på Stadium idag. Tre kändisar skulle vara där som vi ska vakta (har glömt vilka kändisar det ska vara).

Nu har jag fått på mig kläder och ska snart ta mig en kopp kaffe (som lillan har satt på) Jammi

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards