Alla inlägg den 4 juni 2007

Av karleksdravel - 4 juni 2007 23:37

Det vart en dubbelbokning på folk idag...så just nu sitter vi 2 st personer o pratar om jobbet och en ligger o sover...I vanliga fall så är det en som sitter o vakar ( i dagens läge skulle det ha varit jag) o en som har en sovande jour.

Så just nu sitter jag o tar det lilla lugna med lite kaffe och en australienare bakom mig =)

Av karleksdravel - 4 juni 2007 16:48

Jag la mig i sängen efter mitt sista inlägg och lyckades somna *helt otroligt* Vaknade strax efter 4 av mig själv, gött.

Gubben är på väg hem nu så jag tänkte fortsätta mitt vilande till han kommer hem.

Av karleksdravel - 4 juni 2007 12:06

Nu stängdes telefonerna av....Efter att dom har ringt vid flera tillfällen om jobb i veckan o ändrade schema så kände jag att dte va time att stänga av telefonerna...Ska nämligen in inatt o jobba...21,30 fram till 8,00 ska jag jobba...vem vet det kanske blir en del bloggande inatt när jag sitter på jobbet o vakar över en tjej som förhoppningsvis sover...

Nu ska jag försöka mig på att vila IGEN!

Av karleksdravel - 4 juni 2007 08:23



I rest my case

Av karleksdravel - 4 juni 2007 07:31

Nu har alla åkt som skulle till sina jobb respektive skola. Själv sitter jag o funderar på vad man ska ta o hitta på...Känner inte för att städa upp i köket efter att nån har varit där o röjt gärnet (INTE JAG). Men det blir ju jag som får städa upp där...*suckar*
Tror jag ska ta o lägga mig o kolla på tv eller nått....återkommer kanske senare.

Av karleksdravel - 4 juni 2007 06:31


Blygsamhet är en dygd, men man kommer längre utan den.

(Tyskland)

Av karleksdravel - 4 juni 2007 06:18

Lillan hade missuppfattat mig så hon kom in o väckte mig kvart i sex istället för kvart i sju. O jag trodde väl att jag skulle kunna somna om...men icke då...så nu är man uppe i ottan o vad ska man göra då?
Man kan inte sola (fick kanske för mycke sol igår) Man kan inte röja i köket (efter gubbens syster, för alla ligger o sover)
Så jag får la ta o sätta på en kopp kaffe o försöka sova lite i em istället. Tur lillan har en morgonpigg mamma he he he

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards