Alla inlägg den 12 juni 2007

Av karleksdravel - 12 juni 2007 22:11

Sitter just nu på jobbet med en ny tjej som ska lära sig. Känns lite olustigt när jag själv är rätt ny. Händer det något så vet jag knappt själv vad jag ska göra.

Men men jag hoppas att det ska gå bra. Får sitta o försöka syselsätta mig inatt så man inte somnar bara..annars fick vi sova i omgångar om det behövdes.

Av karleksdravel - 12 juni 2007 19:15

Jävla grannungar som inte har vett nog att inte skrika hejvil i trappen. Inte fått sovit en blund på hela dagen så det ska ju bli riktigt kul o jobba idag...not...Nu har jag iaf ätit och ska kolla klart på vänner...sen beger jag mig troligen till jobbet =)

Av karleksdravel - 12 juni 2007 12:38

Man tröttnar aldrig på att arbeta åt sig själv.

(Ryssland)

Av karleksdravel - 12 juni 2007 12:23

Nu ska jag jobba natten iaf...Hade helst velat sova hemma inatt med...meeeeeen det är ju dock 10,5 timmar så det är rätt bra med pengar.

Av karleksdravel - 12 juni 2007 11:38

Jag ska in o jobba kvällspasset idag...Undra hur det kommer att gå *håller tummarna*

Är lite orolig då jag inte har jobbat speciellt mycke med henne =)

Av karleksdravel - 12 juni 2007 10:29

Av karleksdravel - 12 juni 2007 09:48

Det är nått fel på mig...Jag har kommit ifrån mina vanliga rutiner som jag bara MÅSTE ha på morgonen. Kaffe o läsa tidningen sen är jag igång. Just nu känner jag mig för trött för att sätta på kaffe.
Varför har man en massa måsten hela tiden?
man måste städa
man måste tvätta
man måste äta
man måste sova
man måste ha pengar
man måste vara glad
man måste vara mamma
man måste vara bank
man måste vara tröstande
man måste vara påhittig

Eller är det bara jag som måste vara alla dom här grejerna för att det ska fungera hemma kanske?

Av karleksdravel - 12 juni 2007 09:40


Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.

Gör ett du med

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards