Alla inlägg den 29 juni 2007

Av karleksdravel - 29 juni 2007 23:47

Usch så trist det är...Hatar verkligen att vara hemma ensam, så jag tror jag går o lägger mig istället

Nattis kram

Av karleksdravel - 29 juni 2007 22:08



Filmtime så klart

Av karleksdravel - 29 juni 2007 19:03

Fick ett sms av syrran där hon skrev att hon har skrivit ett brev ner till våra kusiner i Kroatien om en ev kontakt...hade varit så himla kul att träffa dom och få tillfälle att åka ner och hälsa på dom...Åhhhh vad jag vill ha svar NU!
Tänk om man kanske tom kunde få chans att träffa sin pappa efter 17 år med.

Av karleksdravel - 29 juni 2007 17:54

Usch sicken hemsk morsa jag är som tycker att det är skönt när dottern åker hemifrån, men troligen är jag inte ensam =)Thailänsk mat blir det för min del idag. Tänkte ta o mysa till det med ett par filmer, god mat och en massa godis he he he.=)Stänga av telefonerna o bara mysa upp mig själv i soffan...Gubben jobbar på krogen så han åker väl strax efter kl 9 idag...sen är det MY TIME.Kanske ska kolla upp när jag ska jobba imorgon...om det va 7,45 eller 15,45, bra o veta INNAN man somnar ikväll.

Av karleksdravel - 29 juni 2007 13:04

Jag skrev ett mail till min syster för en stund sen och började gråta

"Jag tänker ofta på dig ska du veta...Vill bara säga att jag är så otroligt glad för att vi har hittat tillbaka till varandra. Tänker mycke på det du sa sist om ungarna och hur du mår osv, nu  har du mitt fulla stöd ska du veta. Sen att jag kanske inte kan hjälpa dig i ditt mående men jag finns där för att lyssna ALLTID!

Jag har fått tillbaka min klåda som jag får emellanåt när jag är orolig. gubben frågade mig igår vad jag är orolig för och jag har ingen vettig förklaring till det, men har en känsla att det har med mamma o göra!
Pussar och kramar
"

Ni kan bara inte ana hur skönt det är att kunna prata med sin syster igen!

Av karleksdravel - 29 juni 2007 11:42

*asg* Det där lät lite underligt va...men vem smälter inte när man ser hans smile, hans ögon och hans kropp framförallt. Man blir ju bara kär helt enkelt.
Erkänn att jag har rätt!

Av karleksdravel - 29 juni 2007 11:14

Näää jag är inte religös men jag måste be nån däruppe att sluta få mig att vara orolig så slipper jag min klåda. Gubben frågade igår om det är nått speciellt som jag oroa mig för. Näää sa jag, inte vad jag vet om. Men sånt brukar komma i efterhand. Det jag kommer att tänka på i skrivandets stund är att det kan vara allt det här med Mamma, det är ju fördjävligt isf. Orkar inte ha min klåda som ser ut som värsta böldsjukdommen. Det hjälper så klart om jag sätter på kortionsalva 1,0.
Varje morgon vaknar jag av att jag kliar sönder mig på bröstet.
Nu kliar det inte längre men jags er ju ut som faen.

Av karleksdravel - 29 juni 2007 10:58

Idag åker min dotter till sin pappa och ska vara där i lite mer än 2 veckor...Känner att jag behöver ha lite lugn o ro. Framförallt efter tjafset vi hade igår. Nu kanske det kan synas när man städar och att det är likadant efter 1 dag. Tvättkorgen kanske inte är lika full varje dag efter att ändå tvättat ett par maskiner tvätt.Tar det aldrig riktigt slut eller?

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards