Alla inlägg den 14 juni 2007

Av karleksdravel - 14 juni 2007 23:51

Somnade visst en stund på soffan...Förflyttar mig bara till sängen...Hörs imorgon

Av karleksdravel - 14 juni 2007 20:04

She's the Man She's the Man 
När Violas bror drar till London passar hon på att hänga på hans internatskola. Utklädd till sin bror blir Viola kär i en utav fotbollsspelarna i skollaget men inser snart att det är etydligt fler än hon (han) som har kärleksproblem. Duke vill ha Olivia som gillar Sebastian som egentligen är Viola. Violas brorsa träffar Monique så hon hatar Olivia som hänger med Duke för att göra Sebastian svartsjuk. Sebastian är ju egentligen Viola som är kär i Duke som tror att hon är en snubbe.

Vi har redan sett den så jag vet att den ska vara rolig o bra =)

Av karleksdravel - 14 juni 2007 20:01

Nu har vi varit riktigt duktiga som har städat hela lägenheten till ett rätt skapligt o beboligt ställa att bo på =) Nää så farligt är det inte...Men jag får krupp om jag ser saker överallt där dom inte ska vara =)

Av karleksdravel - 14 juni 2007 16:59

Jag gick aldrig o la mig i soffan utan fick veta att fastighetskötaren ska byta ut min spis imorgon "äntligen" Så det blev till att städa o lämna dottern vid tåget.
Att lämna henne va ju en historia för sig själv. Gubben fick för sig att han skulle lämna lite grejer hos sin pappa på Volvo.
- Hinner vi det OCH komma till station OCH hämta ut hennes biljett på mindre än 55 min? sa jag
- Jaaaaa det SKA vi hinna
När vi väl kör över älvsborgsbron så ser vi vilken kö det är så vi funderade på tillbakavägen vilken väg som gick snabbast. Vilken väg vi än hade valt så hade det varit köbildning...Shit shit shit...Men han hade lovat om han inte hann så hade han fått köra ner henne till Halmstad.
Men vi hann precis...Precis när hon stiger på tåget så stängs dörrarna och tåget går...Sicken tur för gubben va he he he.

Så nu har jag lite ont i ryggen av allt stressande känner jag.

Dom ringde o frågade om jag kunde jobba i helgen med...Fredag natt sa jag OM han fixar bort dom timmarna som jag skulle jobba på lördag dag. Än så länge har han inte hört av sig så det återstår att se helt enkelt.

Av karleksdravel - 14 juni 2007 13:55

Nu har jag ingen lust att göra nått mer idag...Tror jag ska ta o lägga mig på soffan......bara det inte va en massa måsten som ska göras =(

Av karleksdravel - 14 juni 2007 09:57

Det gick snabbt hos arbetsförmedlingen...skulle bara fylla i ett papper. Väntar nu på gubben (som är i duschen) så vi kan gå på skolavslutning.=)

Av karleksdravel - 14 juni 2007 08:39

Nu har jag fixat iordning dotterns hår, plattat och lockat det så hon får lite större lockar på en del utsatta ställen =)

Nu är det min tur att göra mig iordning så jag inte blir sen....Hörs sen

Kramen

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards