Alla inlägg den 13 juni 2007

Av karleksdravel - 13 juni 2007 21:49

Nu vart allt avklarat...Gubben kom på att han inte hade gjort nån mat till sig så han står just nu o steker pytt i panna. Sen joina han mig tillsammans med Beyond the break

Ha en underbar kväll och ev natt om vi inte hörs...Imorgon är det skolavslutning och möte med arbetsförmedlingen...yes.

Av karleksdravel - 13 juni 2007 20:44

Nu har vi varit o käkat en skolavslutnings måltid på mongoliska min dotter o jag. Riktigt mysigt...nu ska jag fixa hennes hår så hon är fin till i morgon =)

Av karleksdravel - 13 juni 2007 15:12

Gillar lejon verkligen sex i båthus?
Är skorpioner lättraggade?
Och hur kan man flirta in sig hos en svårmodig fisk? hallå! har svaren, i sommarens stora sexastro.

Vad händer om du träffar en hemlighetsfull skorpion

Så passar ni ihop i sommar!

Väduren – trivs bäst med fiskar, tvillingar och jungfrur.
Oxen – satsa på en kräfta, en vattuman eller en stenbock.        
Tvillingarna – väduren, kräftan eller skorpionen kan bli din perfekta sommarflirt.
Kräftan – lejon, tvilling eller skytt kan bjuda på ett äventyr.
Lejonet – kräfta, jungfru eller stenbock kanske kan locka.
Jungfrun – väduren, lejonet eller skorpionen kan ge en spännande utmaning.
Vågen – skytt, stenbock samt vattuman kanske kan charma dig i sommar.
Skorpionen – kan tända på en fisk, en jungfru eller en skytt. 
Skytten – skoj får du med en skorpion, kräfta eller våg.
Stenbocken – flirta gärna med lejon oxe eller våg.
Vattumannen – testa äventyret med en våg, oxe eller fisk.
Fiskarna – fundera på en dejt med väduren, vattumannen eller skorpionen.

Av karleksdravel - 13 juni 2007 15:06

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

(Tyskland)

Av karleksdravel - 13 juni 2007 15:05

Av karleksdravel - 13 juni 2007 12:31

Jag hoppas innerligt att jag inte ska behöva jobba inatt. Har sovit riktigt dåligt.

Min dotter sover nu, undra om hon mår speciellt bra eftersom hon gör det?
Inte direkt likt henne :/

Av karleksdravel - 13 juni 2007 05:39

Slumrat till emellanåt inatt....känns att man inte har sovit sen igår morse alltså....det ska bli riktigt skönt att komma hem o lägga sig i sin säng om ett par timmar kan ni tro =)

Av karleksdravel - 13 juni 2007 00:16

Känner att det inte blir lika mycke bloggande som omman hade suttit här själv...dödstrött börjar jag att bli =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards